Deleted member 43228
Tekisikö mieli rakastella kaikkea: kyllä.
Minä ehdottaisin näin vaatimattomasti Irmaa tai Irmeliä.
törkee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekisikö mieli rakastella kaikkea: kyllä.
Minä ehdottaisin näin vaatimattomasti Irmaa tai Irmeliä.
Ei se niin vaarallista oo, kun ei taivutella seivästä.TJJ korjaa sit vahingot.
Luuletko, että mun luonne antaa jättää hommat puolitiehen?Ei se niin vaarallista oo, kun ei taivutella seivästä.
Mutta kyllä sitä sanotaan, että aina on oltava aikaa itselle.Se on irma heti tuollanen, kun vähän nauttii alkomahoolia ja kevät ovella.
Itse tyydyn kanansiipiin ja ranskalaisiin (perunoihin). Ei tässä nyt ehdi rakastella, kun nälkä ja kaikkea.
Se on pakko, jos ei pääse sellaisiin korkeuksiin, että pystyy taivuttamaan. Eikä taida kuukausi riittää siinä hommassa.Luuletko, että mun luonne antaa jättää hommat puolitiehen?
No voi itku... Jos kokeiliskin moukaria...Se on pakko, jos ei pääse sellaisiin korkeuksiin, että pystyy taivuttamaan. Eikä taida kuukausi riittää siinä hommassa.
Helpoimmasta päästä lajeja sekin.No voi itku... Jos kokeiliskin moukaria...
Sitä mä sentään oon heittäny. Yhellä pyörähdyksellä. Ei nyt mitenkään kehuttavan hyvin, mutta kuitenkin :DHelpoimmasta päästä lajeja sekin.
Irmalla himot on heränny. Varma kevään merkki. Varokaa liukkaita paikkoja!
No näin se on! On vaan nyt valinnanvaikeutta, mitä helvattua oikein katson kun syön.Mutta kyllä sitä sanotaan, että aina on oltava aikaa itselle.
Toiset kun tykkää kuvata itseään salaa rakastelemassa, niin miten olisi sellainen, että vedät kaameet perseet ja laitat kammeran kvuaamaan runkkupaikkaa. Sitten laitat ajastetun mailin itselle: Ullatus, sinulle on hienoja vireoita katseltavaksi syömisen ohessa. Siinä olisi sitten sellainen itserakkauden kliimaksi, kun saisi samalla tehdä maailman hienointa asiaa (syödä) ja katsoa maailman hienointa ihmistä rakastelemassa itsensä kanssa.No näin se on! On vaan nyt valinnanvaikeutta, mitä helvattua oikein katson kun syön.
NO NYT! Tuo tarvii kyllä toteuttaa. Kokoo kaikki hienot tunteet kasaan, niin mahan täyttymisen, vireoiren katselun, rakastelun ja vielä itsensä katselun niin, että on tyydyttyneessä tilassa.Toiset kun tykkää kuvata itseään salaa rakastelemassa, niin miten olisi sellainen, että vedät kaameet perseet ja laitat kammeran kvuaamaan runkkupaikkaa. Sitten laitat ajastetun mailin itselle: Ullatus, sinulle on hienoja vireoita katseltavaksi syömisen ohessa. Siinä olisi sitten sellainen itserakkauden kliimaksi, kun saisi samalla tehdä maailman hienointa asiaa (syödä) ja katsoa maailman hienointa ihmistä rakastelemassa itsensä kanssa.
Ja siten niille, jotka kritisoi alkoholin käyttöä; Ilman n. viittä (5) alkoholiannlsta tämäkään hieno ajatus ei olisi koskaan nähnyt päivänvaloa. Näillä saadaan vielä Suomi nousuun.NO NYT! Tuo tarvii kyllä toteuttaa. Kokoo kaikki hienot tunteet kasaan, niin mahan täyttymisen, vireoiren katselun, rakastelun ja vielä itsensä katselun niin, että on tyydyttyneessä tilassa.
Ajattelin kyllä tässä netflixin selailussa tuota natsisaksaa vilkuilla, mutta nyt tais tulla vaihto.
Nimenomaan. Tulisikohan tuplasti parempi itea, jos ottaisit 5 lisää? :DJa siten niille, jotka kritisoi alkoholin käyttöä; Ilman n. viittä (5) alkoholiannlsta tämäkään hieno ajatus ei olisi koskaan nähnyt päivänvaloa. Näillä saadaan vielä Suomi nousuun.
Niin houkuttelevalta kuin se kuulostaakin, niin on jätettävä tähän. Jaksaa aamulla lähteä koirille kuskiksi, että ne pääsee mettään juokseen.Nimenomaan. Tulisikohan tuplasti parempi itea, jos ottaisit 5 lisää? :D