Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

image.webp

Nyt: seitinohut

No ehkä vähän paksumpi.

image.webp

vokotin maltillinen jallushotti. Minä lorautin kunnolla. Vahingossa. Oho.

Siitä on muuten muutama kuukausi, kun olen viimeksi juonut enemmän kuin kaksi olutta.

Alko kahen viikon loma. Muutama tunti kyssillä, potilaat 18/20.
Onneks varustauduin liikuntakamppeissa nii lähin sit kyssiltä vähä tepastelee jäälle :) Oli iha kivvaa. Kerrankin sopivasti päällä ja vielä oikeat vaatteet keliin nähden. Iha järkyttävä tuuli! Joku jätkä luisteli mukamas tyytyväisenä ilman pipoa. Varmaa oli aivot jäässä sillä kaverilla.

Mitäs ihmettä. Enkö muka oo ottanu persekuvia sen jälkee ku laitoin helmikussa tänne kuvan... Mikäköhän nyt oikein on ollut, oonkohan ollu masentunu.

Näin muuten ehkä Sniffarin tänään smarketissa.

Ostokset hänellä: Iltalehti + 24 keissi Karjalaa.
Jalassa: Reinot.

e: Saattoi se olla myös tupsumato.

Viimeksi muokattu:
Sulle ei kyllä kohta mikään ghillie mahdu. Possujahtiin varattava telakuorma-autolle tarkoitettu naamioverkko jotta @sanmig saadaan maastoutettua.

Vinssillä mestoille ja puoljoukketeltta päälle. Sit periskooppi piipunreiästä zoomailemaan.
Intissä kun lähettiin leirille niin, mulla oli yleensä oma lavetti jota veti Kraz.

Temppuvihko?
Vihko ku vihko :D Paljon nimmareita ja suoritusmerkintöjä ja ties mitä. Alkaa se onneks täyttyä hyvää vauhtia vaikka syksyllä näytti aika huolestuttavalta :D
Ilkeitä tehtäviä jaat. Tosin ehkä tuohon voisi taipua, mutta normaalisti saa aika pitkään pyytää minua kuvaamaan, jotta suostun. Koska ikinä ne ekat 10 kuvaa ei ole hyviä.
Uus jääkaappikuva. Sen vois ottaa sitten kun paino on about 63. Eli tuleekoha semmosta päivää enää ikinä.

Back
Ylös Bottom