PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tää on nähtävä! Jopa Vatasen kokoiselle kaverille luulis tuottavan tuskaa syödä 4 pizzaa yhdellä istumalla!

Tästä sit vaan mallia:

Ps. Stoniella meni 30 min tohon settiin ja kaveri on 1/3 Vatasen koosta, eli eikös se pitäis sitten Vatasella mennä 10 minuuttiin tämä? ;)

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä siulla on koko päivä aikaa, älä huoli. Ei nyt hullutella. :)
Mä sai jo rytmihäiriöitä täällä että mitä hittoo oon menny nyt lupaamaan, ehkä vois kokeilla vetää kahdessa osassa mutta yhdeltä istumalta ei mitään jakoa edes kokeilla. Toi pikku kiinalainen on todella friikki jätkä, en voi ymmärtää..

Toisaalta vois olla ihan kiva että olis samanlaiset syömisenlahjat kun tolla Stoniella, ei varmaan tuota mitään ongelmia syödä useampi ateria päivään :D Ei sillä että tuottais mitään ongelmia nyttenkään. :rolleyes:

Kyllä nyt annetaan Vataselle liikaa helpotuksia jos koko päivä aikaa! Tunti aikaa ja TestoTimon kanssa mittelette kumpi pystyy syömään enemmän tosta Rockin setistä?!

Pienetkin miehet Vataseen verrattuna ovat taistelleet!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tsemppiä matkaan! Pari kertaa itsekin tullut päivän aikana tuota luokkaa kaloreissa mätettyä ja pystyn jo samaistumaan siihen illan pahaan oloon. Jos vetäsette nuo setit muutamaan tuntiin niin olette kyllä kovia jätkiä. :D

Onko muuten missään olemassa mnkäänlaista todistusaineistoa, että Rock olisi edes itse syönyt ton kaiken yhteen päivään? Kaikenlaisia kuviahan voi postailla ja show business is show business...

Ootko Jooel muuten mistä ostanu noi sun salikengät? Ei siis ne painonnostokengät vaan ne toisenlaiset. Yritin vähä netistä jotain sen tapasta ettiä mut ei oikeen löydy sopivia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom