ei enää kiinnosta, koska: viherpiiperrys, tarvisi v12 ja 10 koneet takaisin
Joo. Viherpiiperrys moottoriurheilussa on jotenkin jännää. V8 tai V10 koneet käyttöön (tai vapaammin turbotekniikkaa käyttöön), että hevosvoimia olisi ns. riittävästi. Ja autot vähemmän riippuvaisiksi siivistä, jotta niillä voisi ajaa ns. tappituntumalla.
Toisaalta en nyt niin kaipaa sitä järjetöntä melua mitä V8 koneistaki lähti, minusta oli tympeä istua katsomossa korvatulpat korvissa. Ja nyt hiljaisemmilla koneilla kuulee rengasvinkunat ym.
Joskus toivoisin, että nuo kiinnostaisi. Mutta ei kinosta. Onneksi voi seurata futista.
Olen silti ollut katsomassa paikanpäällä, kun Mika Häkkinen voitti Hungaroringillä. Oli vähän pakko, koska asuin silloin kyseisessä maassa, joten eihän sitä voinut jättää väliin. Hieno tapahtuma kyllä. Jos olisi mahdollista seurata säännöllisesti kisoja paikan päällä niin voisi alkaa. Kiinnostamaan.
Itse olen ollut kerran katsomassa paikanpäällä. Silverstonessa, tekis mieli lähtä uuestaan johonki, singapore tai malesia esim.
Pallon tai kiekon seuraaminen. Negative. Jääkiekon mömmöm finaalin katson, jos suomi siinä pelaa, muuten ei, noup, njet.