Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Korjasin. Eniten vtuttaa nämä.

Rajasin sen nyt lääkäreihin, että kerrankin pysyisin jossain aiheessa. Mutta täytyy myöntää, että minä oon välillä vähän misantropiaan taipuvainen ihminen. Itseasiassa oon sitä tässä vähän pohtinut ja huomannut etten mä kovin monesta ihmisestä edes pidä. Harvan oon päästäny oikeasti elämääni. Tää on vaan kyllä vähän ristiriidassa siihen, että tykkään työskennellä ihmisten parissa. Tosin kun ottaa sitten taas huomioon työpaikan niin sielläkään nyt mitään tavallisia ihmisiä ole.. Meni vähän sivuraiteille.

Mutta yleisesti ottaen kaikissa meissä asuu pieni mulkku.

Rajasin sen nyt lääkäreihin, että kerrankin pysyisin jossain aiheessa. Mutta täytyy myöntää, että minä oon välillä vähän misantropiaan taipuvainen ihminen. Itseasiassa oon sitä tässä vähän pohtinut ja huomannut etten mä kovin monesta ihmisestä edes pidä. Harvan oon päästäny oikeasti elämääni. Tää on vaan kyllä vähän ristiriidassa siihen, että tykkään työskennellä ihmisten parissa. Tosin kun ottaa sitten taas huomioon työpaikan niin sielläkään nyt mitään tavallisia ihmisiä ole.. Meni vähän sivuraiteille.

Toisissa se on vain käymässä.

Lähtökohtasesti kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan.

Sairasta joo, mäki oon tällä hetkellä sosiaalialalla. Viime aikoina oon kyl pyrkiny vähemmissä määrin päästämään ketään elämääni, koska oon huomannu pikkuhiljaa et suuri osa on täysiä mulkkuja. Paree jatkossa esittäytyä mulkkuna het alkuunsa ni jos oltais sit kaikki rehdisti vaan kusipäitä toisillemme. Shiaaat, hyvää tiistai-iltaa kaikille :D

Mutta silti. Olis kiva ku sais lakanat semmoiseen heittää. Ja pyyhkeet.
No juu okei, ois se siihen kyllä näppärä. Ei tarvin munkaan ovien päällä lakanoita kuivata.

Hohhohhoo. Sähköä saa pistorasiasta niin paljon ku tarttee.

Hmm. Vapun aatonaattona pääsis pitkästä aikaa rynkyttään. Pitäskö mennä?
Aa, onko siinä sama, kun rahakin tulee vaan seinästä. :D

Suosittelen rynkyttämistä. Tekee mielelle hyvää.

Huomenta!
Mulla oli eilen mini-joulu, kun oli samana päivänä paukahtanut postilaatikkoon kymmenkunta kiinanpakettia.
Noissa on se hyvä, kun kestää 2-4 viikkoa, niin ei enää muista mitä on tilannut tai tarvinnut ja voi yllättää itsensä. Ensi kuuta varten tilasin äsken hauenleukoja yleisimittariin, takalasin kännykkään ja epoksiliimaa.

Vapaapäivä, jes!

Kyllä, mun muksuni herää joka ikinen aamu hymyillen ja iloisena. On myös muille aina ystävällinen, muistaa ihmisten nimet ja tervehtii kaikkia iloisesti. Sitä sitten kutsuvat kehitysvammaksi.
Siks mä tykkään niistä hundra prosanta enee ku meistä tavantallaajista. Jossain törmäsin johonki downin kirjottamaan juttuun kuinka ne kannustaa ja tervehtii, nauttivat pienistä asioista paree ku me jne...niillä joskus ihmisenä olemisen taidot paremmat. No aiva sama!

En mene vaa-alle, joutais käydä ni tietäisi paljonko tullu silkkaa lihasta valkun vaihuttua. Eikäkö juuei...

...enta.

73,4 edelleen. Siinä jumittaa. Nousisi kyllä helposti, liian helposti.

71,6.
Täytyy tällä viikolla keskittyä syömiseen, kun treenata taidan aikaisintaan lauantaina.
Olkapää saanut nyt pari päivää lepoa ja tuntuu: vähän paremmalta.

Ai niin päivän kova: hieronta! Vähän taas meinaaki tuo verenkierto hiipua sormenpäistä vaikka edellisestä hieronnasta on tasan 4 viikkoa. Oujjee!

Huomenta!
Mulla oli eilen mini-joulu, kun oli samana päivänä paukahtanut postilaatikkoon kymmenkunta kiinanpakettia.
Noissa on se hyvä, kun kestää 2-4 viikkoa, niin ei enää muista mitä on tilannut tai tarvinnut ja voi yllättää itsensä. Ensi kuuta varten tilasin äsken hauenleukoja yleisimittariin, takalasin kännykkään ja epoksiliimaa.
Sama käy monesti itselle. Ei tiedä että mitäköhän sieltä taas on tulossa, kun saat ilmotusta kotio postiin saapuneesta paketista.

Nyt kiinasta tulossa vain yksi paketti. Nopeusmittari pyörään.

Back
Ylös Bottom