Törkee.Voi kauhia!
Paljon mukavampi maata alla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Törkee.Voi kauhia!
Paljon mukavampi maata alla...
Väkisinsuutelusta täällä on keskusteltu usein, mutta tämä väkisinpäivitys oli ihan uusi termi.
Hmmm... Sitähän minä tässä nyt mietin, että pitäisikö rakennusvalvontaviranomaista lyödä vai haukkua homoksi heti, kun hän astuu sisään?
Ns. Ice-breaker.
"Laita se leima siihen paperiin ja ulostaudu kodistani. Apina."
Hmmm... Sitähän minä tässä nyt mietin, että pitäisikö rakennusvalvontaviranomaista lyödä vai haukkua homoksi heti, kun hän astuu sisään?
Ns. Ice-breaker.
Tuleeko sieltä samalla ovenavauksella myös panotarkastaja ja vastaavaratsumestari.Hmmm... Sitähän minä tässä nyt mietin, että pitäisikö rakennusvalvontaviranomaista lyödä vai haukkua homoksi heti, kun hän astuu sisään?
Ns. Ice-breaker.
Oiskohan se aamupalan paikka.
Nyt jo?Oiskohan se aamupalan paikka.
No toivottavasti ei minua ainakaan!Riippuu astuuko vaimoa vai sinua...BOOM!
Nyt teki vielä mieli avokadoakin, joten tuli syötyä vähä enemmä ku yleensä!Meinasin kehua, että olen jo syönyt aamupalan JA lounaan, mutta sitten muistin miltä ne sun aamupalat näyttää.
En mä siis mitään ole vielä syönyt :(
Alko olla sen verra nälkä, että pakko syödä jotai :DNyt jo?
Panotarkastaja ei tule (paikalle) kun oon ite niin kova jätkä, ja olen myös itze vastaava ratsastaja ja hankkeen ylikeisari.Tuleeko sieltä samalla ovenavauksella myös panotarkastaja ja vastaavaratsumestari.
Muistelen.
On siitä jo niin monta vuotta.
Nyt teki vielä mieli avokadoakin, joten tuli syötyä vähä enemmä ku yleensä!
Eihän siinä sitten.Panotarkastaja ei tule (paikalle) kun oon ite niin kova jätkä, ja olen myös itze vastaava ratsastaja ja hankkeen ylikeisari.
Ns. Ice-breaker.