Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon just 3.1:n ja XP:n jälkeen alkanut tottua tähän 7:aan. Ei sitä nyt saatana vielä ruveta päivittelemään, kun kaikki töissä tarvittavat kalut kerran löytyy vielä vuosia sepolle.

Väkisinsuutelusta täällä on keskusteltu usein, mutta tämä väkisinpäivitys oli ihan uusi termi.

Tuota varten pitää perustaa väkisinpäivitettyjen tukipuhelin. Jossa voi purkaa tuntojaan. Ja haukkua. Kaikki.

edit:
Paikallinen Volvoliike oli nähnyt jostain syystä tarpeelliseksi lähettää minulle V90 ja S90 esitteet.
Yrittävät perkeleet väkisinmyydä autoa?

Viimeksi muokattu:
Onhan mulla yksi Volvo ollutkin (V50 T5). Se oli ihan kiva kulkuväline. Mutta en mä nyt ajatellut kuitenkaan sellaista ostaa.

Hmmm... Sitähän minä tässä nyt mietin, että pitäisikö rakennusvalvontaviranomaista lyödä vai haukkua homoksi heti, kun hän astuu sisään?

Ns. Ice-breaker.

"Laita se leima siihen paperiin ja ulostaudu kodistani. Apina."

Hmmm... Sitähän minä tässä nyt mietin, että pitäisikö rakennusvalvontaviranomaista lyödä vai haukkua homoksi heti, kun hän astuu sisään?

Ns. Ice-breaker.

Ensin lyöt ja sitten kerrot asiallisesti, että hän vaikuttaa olevan homoseksuaali. Apina.

Ns. Ice-breaker.

Tuleeko sieltä samalla ovenavauksella myös panotarkastaja ja vastaavaratsumestari.

Muistelen.

On siitä jo niin monta vuotta.

Oiskohan se aamupalan paikka.

Meinasin kehua, että olen jo syönyt aamupalan JA lounaan, mutta sitten muistin miltä ne sun aamupalat näyttää.
En mä siis mitään ole vielä syönyt :(

Nyt teki vielä mieli avokadoakin, joten tuli syötyä vähä enemmä ku yleensä!

Eli söit saman verran kuin mitä mä tulen hyvällä tuurilla syömään koko päivän aikana. Pitäisiköhän alkaa syömään enemmän.
Luultavasti ei. Sitten tulisi se lihava olo.

Panotarkastaja ei tule (paikalle) kun oon ite niin kova jätkä, ja olen myös itze vastaava ratsastaja ja hankkeen ylikeisari.
Eihän siinä sitten.

Yhdellä tutulla oli käynyt niin että kun tarkastaja oli astunut uuden kesämökin ovesta sisään niin ensimmäinen kommentti oli ollut "Ei vittu".

Oli suunnitelmat vähän muuttuneet, rakennukseen oli tullut muun muassa yksi kerros lisää.

Back
Ylös Bottom