Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka paskoo sänkyyn ? Kysynpä vaan.

Minä tiiän pari! Ja oon kuullu, että sillä on kiva maalata seiniäki.

Natiaisilla tärkeintä ois hauskanpito! Oon yleisurheilukerhoja ohjannu joskus ja paras oli ku sain muutamat about 8v lapset innostuu lähtee kisoihin. Kisoissa sitten yks vähän pulleampi poika hyppäs pituutta ja tuli hymyssä suin sanoo mulle "Oon kyllä nii huono tässä että melkei hävettää, mutta tämä on tosi mukavaa!" :D Se kävi muutenkin ties missä urheilukerhoissa. Iha mahtavaa kun jotkut innostuu ja tykkää, vaikka eivät niitä parhaimpia olisikaan! :)

Juu ja sitten käy joillekki niin, että olis ihana harrastaa, mutta ei sen jälkeen enää oo tervetullut treeneihin ku ei halua kilpailla.

Juu ja sitten käy joillekki niin, että olis ihana harrastaa, mutta ei sen jälkeen enää oo tervetullut treeneihin ku ei halua kilpailla.
Totista touhua. Se on varmaan niiltä pois, jos joku ei kilpaile. Ei ymmärrä.

Jos hommais vesisängyn. Ois aika kova luu jo, niitä kun ei oo enään oikein kellään. Ja eiköhän nekin tässä vielä muotiin palaa, tosin veikkaan että sellasessa ei kyllä harrasteta yhtään mitään.

Väärin veikattu ;) vesisängyt kuolivat Suomen markkinoilta ja ny sais pulittaa jonku neljä tonnia. Onneks Saksassa ne on vieläkin voimissaan ja ebaysta sai tonnilla kotiin :) plus valikoima on melkoinen...

Kyykkäsin peräsuoli pitkällä nelisen tuntia sitten. Jalat alkaa vetää jumiin. Lupaa hyvää viikonlopun päivystystä ajatellen.

Prolapsus Recti kyykky

e: kuka ehdottaa TPR kyykkyä?

e2: nyt vasta tajusin mitä reenipäiväkirjojen PR merkinnät tarkottaa.. :p

Viimeksi muokattu:
Vituttaa ku vein edellisen asukkaan maxikirjelähetyksen postilaatikkoon varustettuna lapulla, jossa lukee, että "väärä osoite". Eivät vissiin oo postilla osanneet tulkita viestiäni ku sama kirje on taas tullu takas mulle ja mun viesti edelleen päällä. :D Mitähän siihen pitää rautalangasta vääntää. Peitän koko osoitteen kohta niin saavat selvittää uudelleen. :mad:

Kolmosvisa.

Viiden pisteen vihje: "Onhan meillä Korporaatiossakin ollut monta kertaa vieraana eräs ortopedi joka aikoinaan veti viinaa niin ettei veitsi meinannut pysyä kädessä"

Kuka kyseessä?

Vituttaa ku vein edellisen asukkaan maxikirjelähetyksen postilaatikkoon varustettuna lapulla, jossa lukee, että "väärä osoite". Eivät vissiin oo postilla osanneet tulkita viestiäni ku sama kirje on taas tullu takas mulle ja mun viesti edelleen päällä. :D Mitähän siihen pitää rautalangasta vääntää. Peitän koko osoitteen kohta niin saavat selvittää uudelleen. :mad:
Seuraavaksi viet sen lähetyksen: roskalaatikkoon.

e: No älä vie, siellä voi olla vaikka vanhoja Jalluja tai muuta sellaista ihan kuranttia kamaa.

Seuraavaksi viet sen lähetyksen: roskalaatikkoon.

e: No älä vie, siellä voi olla vaikka vanhoja Jalluja tai muuta sellaista ihan kuranttia kamaa.

Lähettäjästä päätellen jotain pillereitä.

Back
Ylös Bottom