Ehkä hienoin lause mitä oon ikinä lukenu! <3Elämä on liian lyhyt paskansyömiseen.
Parin tunnin unet. Tuhmia unia. Taso huomattavasti parempi ku viime yönä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä hienoin lause mitä oon ikinä lukenu! <3Elämä on liian lyhyt paskansyömiseen.
Ollaan me ainakin kaks kertaa nähty, kerran tehtiin penkkiäki vierekkäin (nytku tietää). aww.
Ollaanko!? Voi kauhia. Nyt pitää varmaan pyhittää pieni hetki häpeämiselle.
Mä tein eilen tisseille vähän pidempää sarjaa ja nyt ne on kohtalaisen kipeet.Koska eilen pidin epäurheilijamaisesti toisen välipäivän putkeen, on tänään vuorossa olkapään rikkominen.
Ajattelin kyllä olla sen verran vässykkä, että tällä viikolla pumppaillaan normaalia(kin) kevyemmillä painoilla. Vähän pidempiä sarjoja. Eli enemmän toistoja.
Eli sellaista turhanpäiväistä vemputtamista. Salilla.
Mä tein eilen tisseille vähän pidempää sarjaa ja nyt ne on kohtalaisen kipeet.
Pieni lihaskipu on ihan mukavaa.Sellainen kipu on ihan tervetullutta. Tämä "mahtaakohan tuo kohta oikeasti mennä rikki" tyylinen ei niinkään.
Pieni lihaskipu on ihan mukavaa.
Itsellä henkinen ikä: 15Tekis mieli nushia.
Jos totta puhutaan nii en tiiä kumpaa tekis mieli enemmän.Itsellä henkinen ikä: 15
Mun ei tarvis kauaa arpoa.Jos totta puhutaan nii en tiiä kumpaa tekis mieli enemmän.
Pääsitkö kenties kuvaan?Pitäisi repiä kyrpä irti siltä homolta joka miinoitti kehä ygösen nopeusvalvontakameroilla, saatana!

Pitäisi repiä kyrpä irti siltä homolta joka miinoitti kehä ygösen nopeusvalvontakameroilla, saatana!
Eiks noita molempia voi tilata kotiinkuljetuksena?Jos totta puhutaan nii en tiiä kumpaa tekis mieli enemmän.
Tässä hän:
![]()