Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Kiitos. Nousit mun listalla pakkiksen nettisoturit p4p #1. Japi jäi taakse. Upea panos kuluneen viikonlopun aikana ja hyvää tahtia jatkat näin maanantainakin. Toivottavasti panostuksesi tuottaa tulosta jatkossa ihan todellisessa elämässä:)

aww söpöä. älä mulle ole vihanen et väität jotain ja joudut sit nielemään sanas. Sähän olet käyttäny sitä tekosyytä vaikka kuinka monesti kuinka muutama muu mestari hallitsee painoluokkiaan pelkän reachin turvin. Ehkä tää oli sulle uus juttu mut kärjessä erot on pieniä eikä kukaan itke tuolla sitä et Usain Bolt voittaa aina ku sillä on sellanen fysiikka. Mä tuun jatkossakin postailemaan näitä tänne ja pitämään huolen ettei kukaa vie mun ykköspaikkaa <3

aww söpöä. älä mulle ole vihanen et väität jotain ja joudut sit nielemään sanas. Sähän olet käyttäny sitä tekosyytä vaikka kuinka monesti kuinka muutama muu mestari hallitsee painoluokkiaan pelkän reachin turvin. Ehkä tää oli sulle uus juttu mut kärjessä erot on pieniä eikä kukaan itke tuolla sitä et Usain Bolt voittaa aina ku sillä on sellanen fysiikka. Mä tuun jatkossakin postailemaan näitä tänne ja pitämään huolen ettei kukaa vie mun ykköspaikkaa <3

Kiitos. Kiva tuottaa iloa sun elämääs! Niinhän ne pääosin hallitsee Jonesista lähtien. Fedor ainut huippu, joka kymmenen vuotta tappioitta pisti nippuun isompiaan:)

Ps. En niele.

Mun mielestä vapaaottelussa tappio ei saisi painaa niin paljon kuin se nyt tekee. Nopeasti on ihmisten mielestä tähdestä tähdenlennoksi yms... Jos Conori pelkäisi tappiota niin olisiko koskaan lähtenyt haastamaan ylemmän painoluokan ottelijoita. Olisimmeko koskaan nähnyt tätä hienoa ottelua.
Jos ottelijat uskaltaisivat ottaa riskejä niin silloin ottelujen taso nousisi. Totta kai tämä koskee ns. huippuja. Osa ottelijoista yrittää selviytyä ja ottelevat taitojensa ylärajoilla jo nyt. Periaatteessa nyt Conorilla ei ollut mitään menetettävää, koska ei ollut vyöpanoksena mutta silti porukka on tiputtamassa huipulta pois. Uskon että monta hienoa matsia tullaan näkemään vielä Conorilta ja hän tulee olemaan vielä tovin mestarina omassa painoluokassa.

Tämä kirjoitus on Diaz -fanilta ja nostan hattua Conorille. Suurin tekijä ottelun lopputulokseen oli C:n isompi massa ns. normaaliin ottelukuntoon. Vaikuttaa nopeuteen, kestävyyteen ja myös varmasti ajoituksiin.

Olen seurannut Conoria, otteluja sekä haastatteluja, ja häviö masentaa.

Tuosta jaycoolin manitsemasta riskinotosta tuli mieleen seuraavaa. UFC ottelijat ottaisivat paljon isompia riskejä ja olisivat vähemmän nirsoja otteluita valitessa jos heille maksettaisiin enemmän. Nykyisellään vain pidempiaikaisilla mestareilla on mahdollisuus tienata ottelu-urallaan niin paljon rahaa, ettei tarvitse olla loppuelämänä töissä. Suurin osa joutuu keksimään uuden ammatin tappelu-uran lopetettuaan. Tästä syystä varovaisuus on ymmärrettävää, esim viimeaikoina Verdumin ja RDAnkin kohdalla. Tosin on hyvin mahdollista, että kumpikin oli oikeasti loukkaantunut.

Sieltä:

Cc7bQMFUsAA2bC1.jpg:large

Odottelinki milloin Floyd antaa piikin takaisin.

Mitähän ihmettä? :D En ollu tollasesta kuulutkaan, mä luulin et toi oli Floydin joku somepäivitys toi kuva.

edit. joo tossahan lukeeki urbanleak tossa kuvassa, ajattelin et se ois ollu facebook ku en sen tarkemmin kattonu tota sinistä osaa :d

Jännä nähdä miten Conor kasaa itsensä. Joillekin tollasen nousukiidon katkeaminen voi olla uran kannalta katastrofaalista, mutta en jaksa ihan uskoa siihen. Niin paljon vielä saavutettavaa, eikä se kilpi nyt mitään älytöntä skraidua ottanut. Seuraava matsi ratkasee aika paljon.

Kovassa nettininjailu kunnossa pari postaajaa täällä. Ei voi kun ihailla sitoutumista, intohimoa ja kovaa työtä. Koko aamupäivä sujunut näin? :D
tumblr_mgah2qujqc1s2fbsmo1_250.gif

McGregor näköjään ihan oikeasti sai Aldon niputtamisella ja eri ottelijoiden verbaalisella pieksemisellä osan fanipojista raivon valtaan. Nyt sitten tappion tullessa se yhtäkkiä purkautuu lähes maanisena shitpostaamisena :D

McGregor näköjään ihan oikeasti sai Aldon niputtamisella ja eri ottelijoiden verbaalisella pieksemisellä osan fanipojista raivon valtaan. Nyt sitten tappion tullessa se yhtäkkiä purkautuu lähes maanisena shitpostaamisena :D
Aika moni ottelija on sanonut Conorista, että eka tappio tulee olemaan karvas tuon jatkuvan suunpieksennän takia. Nyt paska osui tuulettimeen.

Mitähän ihmettä? :D En ollu tollasesta kuulutkaan, mä luulin et toi oli Floydin joku somepäivitys toi kuva.

edit. joo tossahan lukeeki urbanleak tossa kuvassa, ajattelin et se ois ollu facebook ku en sen tarkemmin kattonu tota sinistä osaa :d
Katsoin heti et mikä se tuollainen sovellus on, en minäkään ollut kuullut:D Oli aika erikoisia artikkeleita tuolla!

Pikemminkin jotkut tykkää lapioida sitä paskaa tuulettimeen. Ei Conor niitä viestejä näe.
Conor on houkutellut "casuaaleja" ihan vitusti MMA-foorumeille jotka sitä hehkuttaa ja yhtyy toisten ottelijoiden haukkumiseen. Nyt osu sit se paska heidänkin osaltaan tuulettimeen. Ainakin reddit on täynnä Conorin houkuttelemia uusia faneja.

Conor on houkutellut "casuaaleja" ihan vitusti MMA-foorumeille jotka sitä hehkuttaa ja yhtyy toisten ottelijoiden haukkumiseen. Nyt osu sit se paska heidänkin osaltaan tuulettimeen. Ainakin reddit on täynnä Conorin houkuttelemia uusia faneja.

No se on Redditin ongelma.

Back
Ylös Bottom