Jose Aldo: Conor McGregor has no punching power, he has 'soap hands'
http://www.bloodyelbow.com/2016/3/7...or-looked-like-a-kid-getting-slapped-ufc-news
Aldon suusta tää kuulostaa todella fiksulta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jose Aldo: Conor McGregor has no punching power, he has 'soap hands'
http://www.bloodyelbow.com/2016/3/7...or-looked-like-a-kid-getting-slapped-ufc-news
Sano mitä kohtaa et ymmärrä, niin koitan selittää sen vielä uusiksi.
Sä sait jo jotenkin tuohon sotkettua painijat, jenkit vs irkut/britit. Sä vaan jatkat selittämistä: IRKUT SPARRAA KOVEMPAA KUIN JENKIT![]()

Juuh okei, uskottelehan niin itsellesiEnhän mä näin sanonut. No joka tapauksessa. Kun ei tajua niin ei tajua. Turha sitä päätä lyödä seinään.![]()

Aika erikoinen näkemys. Kaveri joka ei ole kertaakaan missannut painoja voittaa painoluokan mestaruuden mutta silti ei kuulu painoluokkaan? Aldokin tunnetusti on ollut useampaan otteeseen kuoleman porteilla painoja vetäessä mutta ilmeisesti kuuluu sitten paremmin painoluokkaan koska on lyhyempi?Vielä kun näännyttää itteään vähemmän ja tekee samanlaista tulosta siinä painoluokassa minne kuuluukin, niin olen valmis hyppäämään Conorjunan kyytiin. Toistaiseksi se kulunut sanonta "hakkaa pienempiään" pitää vielä paikkansa.
Conor on liian pieni LW:hen?Kävihän mies nyt isommassa sarjassa hommaa kokeilemassa ja Diaz näytti ettei sinne kuulu. Pitäisi varmaan Conorilla eläköityä sitten kerta isommassa sarjassa ei poweri riitä mutta pienemmässä otellessa pakkisraati toteaa pienempiänsä pieksäväksi koulukiusaajaksi.
Ottelutyyli kaipaa hienosääntöä jos aikoo yhtä ulottuvien kanssa pärjätä.Conor on liian pieni LW:hen?
Aldon suusta tää kuulostaa todella fiksulta.
Ei ihan helppo sulka ole Diaz voitto alla Johsonista jne...Luulen et Conor olisi halunnut perua muttei voinut koska on sen faneille luvannut. Siitä pisteet. Hyöty/riski suhde oli ihan perseellään tässä matsissa.Toivottavasti olisikin edgar vastassa, Aldokin kävisi, yritti nyt saada helpon sulan hattuunsa mutta hattu lens päästä stocton slapillä.
Ei ihan helppo sulka ole Diaz voitto alla Johsonista jne...Luulen et Conor olisi halunnut perua muttei voinut koska on sen faneille luvannut. Siitä pisteet. Hyöty/riski suhde oli ihan perseellään tässä matsissa.
![]()
Onhan tuossa vastustajan koossa nyt iso ero edellisiin. Varmaan aliarvioivat Naten ja ainoalla gameplänillä mentiin sitten loppuun asti.
Kovassa nettininjailu kunnossa pari postaajaa täällä. Ei voi kun ihailla sitoutumista, intohimoa ja kovaa työtä. Koko aamupäivä sujunut näin? :D
![]()
![]()
Onhan tuossa vastustajan koossa nyt iso ero edellisiin. Varmaan aliarvioivat Naten ja ainoalla gameplänillä mentiin sitten loppuun asti.
Kovassa nettininjailu kunnossa pari postaajaa täällä. Ei voi kun ihailla sitoutumista, intohimoa ja kovaa työtä. Koko aamupäivä sujunut näin? :D
![]()
Ei ihan helppo sulka ole Diaz voitto alla Johsonista jne...Luulen et Conor olisi halunnut perua muttei voinut koska on sen faneille luvannut. Siitä pisteet. Hyöty/riski suhde oli ihan perseellään tässä matsissa.
Jep varmasti olikin. Jos Conor olisi voittanut olisin eri mieltä riskistäMä olin siinä uskossa, että Conor oli ite aikalailla siinä asemassa että sai ite valita vastustajansa.

Eli nyt sillä pituudella onkin väliä? Mutta kun Conor on muita fw:ejä pidempi ja ulottuvampi, niin ei mitään väliä koska puntarilla ovat samanpainoisia.
View: https://www.instagram.com/p/BCmeUAujnS7/
![]()
Omistettu meiän omalle sporttinenmies82:lle. Nimimerkkiki valmiina suomi24 deittiin, kyl pitäis sporttiselle alfaurokselle napsua![]()