Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Aamuteetä. 3. kupillinen.

#Olutta #terveydeksi
Jatkossa sellainen säännöllinen olutkuuri, niin selkä pysyy kunnossa. Tai ei ainakaan tunnu kipeältä. Sama asia.

Oijoi, tänään on luvassa olutta! #tuparit

Sitä ennen pelottava jalkatreeni. :D

Vaaka kertoi, että paino on on tämän vuoden aikana noussut 3kg.
Tämä on hyvä. Lisää tarvitaan.

Oijoi, tänään on luvassa olutta! #tuparit

Sitä ennen pelottava jalkatreeni. :D

#terveydeksi

_Henkka_ on helppo.
Ei tunnu edes niitte helppojen miesten kanssa onnistavan. Saati sitten vähä vaikeampien.
Viimesen vuoden aikana mua aktiivisimmin ja selkeimmin on iskeny yks tyttö tanssilavalla. Oli ehottomasti parhaimman näkönen nainen joka mua on iskenyt! Oli sen verran potentiaalinen tapaus, että meni kyl heittämällä ohi suurimmasta osasta miehiä :D

Ei tunnu edes niitte helppojen miesten kanssa onnistavan. Saati sitten vähä vaikeampien.
Viimesen vuoden aikana mua aktiivisimmin ja selkeimmin on iskeny yks tyttö tanssilavalla. Oli ehottomasti parhaimman näkönen nainen joka mua on iskenyt! Oli sen verran potentiaalinen tapaus, että meni kyl heittämällä ohi suurimmasta osasta miehiä :D

Muaki tuli kerran pystärissä nainen iskemään ja oli hyvännäköinen. :D Tulispa yhtä hyvännäköiset miehetki joskus iskemään. :D

Mua on kanssa useankin kerran iskenyt mies ja mä olen iskenyt miehiä. Tosin molemmilla osapuolilla oli hanskat kädessä ja hammassuojat, joten ei käynyt mitään pahempaa.

Polvi kipeä: Negative
Olkapää kipeä: Negative
Tänään treenit: Positive
Illalla olkapää ja polvi kipeä: most likely

Ei, mutta tukan ajan ihan kohta näin syömisen päälle.

Täällä samat. Ehtinyt neljässä päivässä kasvamaan taas niin paljon, että pitää vähän ajella. Tukkaa.

Itellä tämmönen parin viikon spedetukka, niin alkaa olemaan jo sen verran karmea, että pakko tehdä jotain. Vielä puuttuu vaan tuo sanoista tekoihin.

Mä ehdin jo ajella. Pari kertaa viikossa tulee suoritettua niin pysyy siistinä.
2006 mulla oli niin pitkät hiukset, että sai ponihännälle. Sitten paloi hermo ihan lopullisesti niihin hiuksiin ja ostin leikkuukoneen. En aio enää kasvattaa. Hiuksia.

Mua on kanssa useankin kerran iskenyt mies ja mä olen iskenyt miehiä. Tosin molemmilla osapuolilla oli hanskat kädessä ja hammassuojat, joten ei käynyt mitään pahempaa.

Mua on iskenyt pari kertaa mies ihan kikkeli mielessä. En kyllä lämmennyt. Baarimikkona sitä näki kaikenlaista. Ja kokikin. Muttei mitään karvaperse miestä. Karvapersenaisen tosin. Siitä jäi muisto. Lähti useammalla pesulla lakanasta.

Aikaa noista: on

Mua on iskenyt pari kertaa mies ihan kikkeli mielessä. En kyllä lämmennyt. Baarimikkona sitä näki kaikenlaista. Ja kokikin. Muttei mitään karvaperse miestä. Karvapersenaisen tosin. Siitä jäi muisto. Lähti useammalla pesulla lakanasta.

Aikaa noista: on

Tuo kikkelimielessä iskeminen on onneksi jäänyt kokeilematta. Tai jos niin on tapahtunut, niin en ole tajunnut. En läheskään aina tajua kaikkea. Etenkään jos #olutta #terveydeksi

Back
Ylös Bottom