Tuolla uusimmalla oli kyllä muutama ihan kelpo ralli, ja paljon helpompaa kamaa kuin vanhempi, jota muistan.Moonspelliltä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla uusimmalla oli kyllä muutama ihan kelpo ralli, ja paljon helpompaa kamaa kuin vanhempi, jota muistan.Moonspelliltä
_Henkka_ on helppo.Aaaa, täähän olikin yllättävän helppoa!
#Olutta #terveydeksi
Jatkossa sellainen säännöllinen olutkuuri, niin selkä pysyy kunnossa. Tai ei ainakaan tunnu kipeältä. Sama asia.
Oijoi, tänään on luvassa olutta! #tuparit
Sitä ennen pelottava jalkatreeni. :D
Ei tunnu edes niitte helppojen miesten kanssa onnistavan. Saati sitten vähä vaikeampien._Henkka_ on helppo.
Ei tunnu edes niitte helppojen miesten kanssa onnistavan. Saati sitten vähä vaikeampien.
Viimesen vuoden aikana mua aktiivisimmin ja selkeimmin on iskeny yks tyttö tanssilavalla. Oli ehottomasti parhaimman näkönen nainen joka mua on iskenyt! Oli sen verran potentiaalinen tapaus, että meni kyl heittämällä ohi suurimmasta osasta miehiä :D
Ei, mutta tukan ajan ihan kohta näin syömisen päälle.
Itellä tämmönen parin viikon spedetukka, niin alkaa olemaan jo sen verran karmea, että pakko tehdä jotain. Vielä puuttuu vaan tuo sanoista tekoihin.Ehtinyt neljässä päivässä kasvamaan taas niin paljon, että pitää vähän ajella
Itellä tämmönen parin viikon spedetukka, niin alkaa olemaan jo sen verran karmea, että pakko tehdä jotain. Vielä puuttuu vaan tuo sanoista tekoihin.
Mua on kanssa useankin kerran iskenyt mies ja mä olen iskenyt miehiä. Tosin molemmilla osapuolilla oli hanskat kädessä ja hammassuojat, joten ei käynyt mitään pahempaa.
Mua on iskenyt pari kertaa mies ihan kikkeli mielessä. En kyllä lämmennyt. Baarimikkona sitä näki kaikenlaista. Ja kokikin. Muttei mitään karvaperse miestä. Karvapersenaisen tosin. Siitä jäi muisto. Lähti useammalla pesulla lakanasta.
Aikaa noista: on