CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
nyt kun Utti paljasti suuntaa-antavasti asuinpaikkansa, niin nyt siellä suunnalla varmaan aika moni päivystää muna kourassa verhojen välissä.
Puhumattakaan mitä kyseisen 24/7 salin ulkopuolella tapahtuu kun utti lähtee luolastaan treenaamaan. Salin ikkunat ovat isot ja niistä näkee hyvin sisälle. Ihan kuin akvaario.

Ja sori vielä utti näitä juttuja. Ymmärrän miksi et jaksa pakkikselle paljoa kirjoitella. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös wlogeissa oo mainittu maestron asuvan Helsinginkadulla? Hauskahan tuo olisi joskus törmätä ja muutama sana vaihtaa, mut en kyllä ehkä ihan stalkkaamaan lähtis :D

Eikös wlogeissa oo mainittu maestron asuvan Helsinginkadulla? Hauskahan tuo olisi joskus törmätä ja muutama sana vaihtaa, mut en kyllä ehkä ihan stalkkaamaan lähtis :D
Livekuvaa piritorilta. Utti on nähty roikuttamassa "sheikkeriä" ikkunasta.

1454121870870.jpg

Kiitos Utille kun jaksaapi puotella viteoo interweppiin näi ahkerasti, suuri arvostus:worship: ja tietty konaalle myös kun jakaa ne heti tänne helposti nähtäville :)

Onkohan mulla Hulkki-fanius mennyt överiksi kun olen pitkään tiennyt että herra asuu kalliossa tai jossain siellä päin (esim tossa jutussa mainittu: http://www.bodylehti.fi/totuus-hulkista/) Muutenkin aika (yllättävänkin?) avoimesti kämppiään esitellyt kuten joskus Ruoholahdessa opiskelijaluukkuaan.
Onneksi Hulkilla on hieman tuota kokoa ja voimaa, niin ei tarvitse pelätä paljonkaan vaikka joku "true fani" nyt sattuisi väijymään muna kourassa Hulkin kämpän lähettyvillä. Että ei sillä nyt paljonkaan ole väliä vaikka jengi tietää missä Utti asuu.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
kokoonnutaan porukalla piritorille odottamaan uttia? laitetaan mankasta piriteknoa...eikuhuumetekno...eiku äh! Huumetrancea täysillä, josko se houkuttelis Utin pois kolostaan? Jos ei tämäkään riitä niin roudataan sinne joku uus Hammer-strenghtin masiina tiensivuun...sitä Utti ei vois olla nuuhkimatta.

"
Ok, hyvä selitys! Entä sitten se juttu, kun olet vuorannut asuntosi ikkunat foliolla?

– Pitää paikkansa! Se on nerokas systeemi enkä ole sitä itse keksinyt ja sitä on moni muutkin käyttänyt. Tähän saakka olen asunut opiskelija- ja vuokra-asunnoissa, joihin ei ole pystynyt mitään ilmastointia rakentamaan."

Nyt stalkkaamaan folioituja ikkunoita!

"
Ok, hyvä selitys! Entä sitten se juttu, kun olet vuorannut asuntosi ikkunat foliolla?

– Pitää paikkansa! Se on nerokas systeemi enkä ole sitä itse keksinyt ja sitä on moni muutkin käyttänyt. Tähän saakka olen asunut opiskelija- ja vuokra-asunnoissa, joihin ei ole pystynyt mitään ilmastointia rakentamaan."

Nyt stalkkaamaan folioituja ikkunoita!

Etkö saatana ees lukenu loppuun? :/

"Tosin nyt kun muutan omaan asuntoon en enää laita folioita, vaan ostan jonkun ilmastointilaitteen."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom