Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan pelkän videon takia ei huvita Porvoosta Helsinkiin ja takaisin körryytelläLähes nyt välillä kuvailemaan tuonne helsinkiin päin. Käyt meijerillä tai gb:llä tekemässä reenivideot. Onko jokin syy miksi et ole vielä näin tehnyt?
Final Cut pro 10Millä ohjelmalla editoit sun videot?
Jotain tämän tapaista saattaa tapahtua ensi viikolla, jäädään seuraamaan tilannettaLähes nyt välillä kuvailemaan tuonne helsinkiin päin. Käyt meijerillä tai gb:llä tekemässä reenivideot. Onko jokin syy miksi et ole vielä näin tehnyt?

EhkäpäNyyssölän velesten kans video, tulis aika kovaa shittiä kansalle![]()

Ei sitä tietty koko aikaa jaksa olla ravaamassa mutta suottaapi sitä välillä innostua sen verran että käy kahtelemassa meininkiä muillakin kylilläVarmaan pelkän videon takia ei huvita Porvoosta Helsinkiin ja takaisin körryytellä

SuurinpiirteinHyvän treenin perässä Vatanen ajaa ihan mihin vaan.

Miten kaukana luulet Porvoon olevan?Varmaan pelkän videon takia ei huvita Porvoosta Helsinkiin ja takaisin körryytellä
Vatanen vaikuttaa ainakin suht kiireisestä jäbältä ja arvostaa vapaa-aikaansa, niin ~2h autossa kökkiminen (ees taas) ei ainakaan itseä tuossa tilanteessa hotsittaisiMiten kaukana luulet Porvoon olevan?
Kiitos! Purkan suhteen oot ihan oikeassa, se taitaa välillä vahingossa jäädä suuhun pyörimään, koitetaan jatkossa olla ilman.Hyviä videoita Vatasella mutta ne olis vielä parempia jos ei söis purkkaa puhuessa.
Anteeksi valitus :oops:

Mukava kuulla että treenit on mennyt perille, nyt jatkossa samanlaista settiä vaan! Pidetään homma simppelinä, eli hae se kulutuksen keskiarvo ja mene tasaisella ravinnolla päivästä toiseen, jos alkaa liikaa säätämään noiden juttujen kanssa niin helposti kompastuu omiin jalkoihin. Enemmän meitä kiinnostaa esim viikon sisällä aiheutettu energiavaje kuin yksittäisen päivän vaje.@PT-Vatanen voisi ottaa jonkinlaista vastuuta siitä, minkälaisia treenivideoita laittaa aloittelijoiden nähtäväksi! Olen nyt pari kertaa tehnyt tuon hanska/forkkutreenin, enkä ole koskaan tuntenut vastaavaa kipua naruissani :D Ekan kerran jälkeen ajattelin, että lihat vain säikähtivät uutta treeniä, mutta toinen kerta oli jopa pahempi. Eilen tein ja tänään olen tirauttanut pari kyyneltä, koska en saa käsiä koukkuun enkä suoraksi... Että kiitos vain näistä
Ihan nopeasti jos ehtisit ottaa kantaa kysymykseeni, niin olisin kiitollinen... Elikä, oon nyt reilun kuukauden verran ollut dieetillä tavoitteena kireä kunto kesäksi. Läskiä lähtenyt pari kiloa ja kehonkoostumusmittauksen mukaan nimenomaan läskiä, ei lihasta. Pituus 177 lähtöpaino n.83kg tällä hetkellä n. 80-81kg.
Ai niin se kysymys: Kulutus vaihtelee melko suurella hajonnalla ollen aktiivisimpina päivinä pitkälti päälle 4000 ja huilipäivinä hätäseen päälle 2500... Tulisiko minun joka päivä säätää ravinto niin, että jäisi sen n. 500 miinukselle vai etsiä sopiva kalorimäärä tuolta välimaastosta ja pitää se samana joka päivä? Ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa vähän säätämiseltä kun taas toisen ongelmana on se, että huilipäivinä saattaa tulla suuret plussat ja treenipäivinä liian suuret miinukset... Vai onko se niin päivän päälle? Ruokavaliona sinunkin suosittelema perinteinen hiilaridieetti.
Kiitosta vain kaikesta materiaalista, mitä teet! Keep up good work!
Mukava kuulla että treenit on mennyt perille, nyt jatkossa samanlaista settiä vaan! Pidetään homma simppelinä, eli hae se kulutuksen keskiarvo ja mene tasaisella ravinnolla päivästä toiseen, jos alkaa liikaa säätämään noiden juttujen kanssa niin helposti kompastuu omiin jalkoihin. Enemmän meitä kiinnostaa esim viikon sisällä aiheutettu energiavaje kuin yksittäisen päivän vaje.

Aika kimurantin kysymyksen heitit, tohon on paha vastata koska ne tosissaan on hyvin yksilöllisiä juttuja. Kulmasoutua ja penkkiä on paha verrata, penkki on hyvä liike punnerrusvoiman mittaamisessa mutta taas kulmasoutu on aika huono mittari vetovoiman mittaamisessa koska siinä pääsee "huijaamaan" helposti ja sitten taas mikä lasketaan puhtaaksi toistoksi ja mikä ei, mikä kulma on ok ja mikä ei. Mä pystyn tekemään kulmasoutu polvien alta 160kg kuormalla, mutta sitten taas 90 kulmassa 80kg on aika passeli, eli tekniikkaa muuttamalla pystyy tuplaamaan painon kyseisessä liikkeessä.PTV:lle kysymys. Mikä on mielestäsi normaali “voimatasapaino” rinnan ja selän, tai ehkä oikeammin yläkropan työntävien ja vetävien liikkeiden välillä? Itse koen olevani noissa punnerrusliikkeissä suorastaan heikko, mutta noissa vetoliikkeissä taas koen olevani ihan ok treenipainoissa.
Jos otetaan esimerkkinä kulmasoutu levytankolla ja normi tasapenkki, niin paino millä saan kulmasoudussa kymmenkunta toistoa hyvällä tekniikalla, niin penkissä sarja taitaisi jäädä ensimmäiseen negatiiviseen toistoon. Mielestäni minulla on ojentajssakin kohtuullisesti voimaa, eli esim dipissä sarjapainot (kehonpaino + lisäpainot) menee yli tuon kulmasoudun sarjapainojen.
Voikohan tuo voimien “epätasapaino” johtua enemmän kehon välityksistä ja lihasten kiinnityskohdista, kuin varsinaisesta voimien epätasapainosta? Tasapuolisesti olen koko kroppaa treenannut jo useamman vuoden ja tilanne on aina ollut sama.
ps. lihakset meille kaikille kiinnitty aika tarkalleen samoihin kohtiin, jänteissä voi olla isompiakin eroja.Timon kans on tullut rymisteltyå aktiivisesti varmaan pari vuotta, sit aikaisemminkin satunnaisesti. Salilla me törmättiin, ei oo mitään yhteisiä ystäviä yms linkkejä.Kuinkas pitkään Joeli olet treenannut kimpassa Timon kanssa ?
Oletteko entuudestaan tuttuja, vai miten aikoinaan tapasitte ?
Hyvää meininkiä oli tuossa Paolon videolla.
Ei mitään älytöntä huutoa, vaan tsemppaavaa ja hyvän oloista meininkiä.
Taitaa olla sinun pahe tuo purkka ? :D Kuluuko paljonkin päivittäin ?
No pysyypä hampaat kunnossa ja leuka löysänä.Pumppiviikolla noin päin, voimaviikolla alkaa sit pystypunnerruksellaNäytti vähän tutulta tuo olkapääjumppa :D Teetkö muuten Jooel yleisesti tuolla samalla tyylillä eikä toisinpäin niinsanotusti?