Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää en vaan viitti "arkena" panostaa. Tykkään liikaa syyä hyvää ruokaa, parempi ettei ole hyvää ruokaa. Ei tule niin lihava olo. :p

Mä taas teen itse ruokaa siksi, että se on hyvää ja tiedän tasan tarkkaan, että mitä siinä on. Ehkä mun pitäisi syödä enemmän jotain epämääräisiä juttuja niin saisin lisää massaa :D

Tykkään liikaa syyä hyvää ruokaa,

ootko käyny syömäs sorsanpesällä wienerleikkeen

oliko hyvä

oletko tietoinen onko pesä ääsjoen ainoa ruokaravintola missä ko. tuote ruoka listalla

Minä en ole,vielä,kerinny käydä, enkä ole muualla samaa tuotetta nähnyt tarjolla, valitettavasti

ootko käyny syömäs sorsanpesällä wienerleikkeen

oliko hyvä

Jonku pihvin (sisäfillee) ja purilaisen pesällä kyllä. Wiiner, negative. Purilaiset ei vakuuttanu, pihvi ihan ok. Mallaskosken purilaiset kesällä, positive.

oletko tietoinen onko pesä ääsjoen ainoa ruokaravintola missä ko. tuote ruoka listalla

Minä en ole,vielä,kerinny käydä, enkä ole muualla samaa tuotetta nähnyt tarjolla, valitettavasti

En ole tietoinen.

Mistähän mahtaa johtua että juuri tähän ketjuun on osuneet kaikki jotka omaavat huomattavan penisvaltavuuden.

Laatueväät. Klassikko.

8ee87eca0d2b46068f64f85a88f1231a.jpg

"valmistamaan" mikrossa, niin...helppo ratkaisu.

Tuo on parempaa kylmänä.

Mystistä.

Kuulkaa kuntit olen siivonnut ihan homona. Matot ja myskihärän taljat ollu päivän ulkona ja höyrypesurilla vedelty laatalattiat. Ja kärcherin ikkunapesurilla isot peilipinnat.

Huomenna olis vika päivä ilman babya.

Itse huomasin, että tällä ketjulla on kasvattava vaikutus. Kuulemma. Omaani tämä ei silti tepsi.

Täälläkö se kasvaa?

Kun potaamisella, parilla moottoripyörällä ja parilla Porschella ei ole vielä yhtään kasvanu...

eiku.. tä?

0cb630358136d732a797a9a8bf97f1f8.jpg

Täälläkö se kasvaa?

Toivon, ettei kasvaisi yhtään enempää. Eiku.

Kikulin kasvamiseen auttaa myös isoiden koneiden kanssa pelehtiminen. Kaivinkoneet, kauhakuormaajat ym. Lisäksi isot kaliiberit ja nopeat lelut. On syynsä, miksi @Heatseeker käyttää vallan sarkahousuja.

Jos nopeaa kasvua haluaa niin driftaaminen taistelupanssarivaunulla erittäin hyvä lääke:

Jos minulla olisi assistentti. Uskon, että sen pitäisi jäljitellä aikalailla kontsan assistenttiä. Pukeutumista ja käytöstään myöten.

Siellä se kontsa siivoaa, mutta pian sitä lentää kura. Kysy vaikka fuuterilta, siellä on varmasti jo vaippaa vaihdettu essu yllä.

Back
Ylös Bottom