Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan tuo olla hyvääkin nykyään, en edes muista millo oisin viimeks syöny. Toisaalta haisee nykyään samalle ku ennenkin, mitä joskus porukoilla ruokapöydän ääres tuoksahdus on mun nenää asti tullu. Joten maun suhteen odotukset ei oo kovinkaan kummoset.
Ei se ole hyvää.
Miksi ei? Klassikko kato. :D
No kun pitää kanniskella vuorokaudeksi sapuskaa töihin, jota pystyy säilömään vähän niin ja näin ja "valmistamaan" mikrossa, niin...helppo ratkaisu.
e: puuroja, raejuustoja, jauhelihaa+makaronia ym jaksaa syödä vuorokauden aikana vain niin paljon.
Mulla on nyt ruokana tomaattista kanakastiketta + riisiä + jotain rehuja. Itse tein. On hyvää ja halpaa
Miksi ei? Klassikko kato. :D
No kun pitää kanniskella vuorokaudeksi sapuskaa töihin, jota pystyy säilömään vähän niin ja näin ja "valmistamaan" mikrossa, niin...helppo ratkaisu.
e: puuroja, raejuustoja, jauhelihaa+makaronia ym jaksaa syödä vuorokauden aikana vain niin paljon.
Kyllä sitä jotain tällaista kunnon skeidaa tarvii syödä aina välillä. Viikon kun tosiaan vetelee sitä kuivaa riisiä ja kanaa niin tarvitaan nollausta.
Itse otan roiskeläpästä sen metukka-version, mutta naamioin sen paksulla kerroksella extra meetvurstia ja juustoa. Ihan passelia tulee jos on esim grillaava miksro käytössä.
Muttei helppoa. ;)
Nimim. laiska kokkaamaan
e: no on tuon roiskeläpän maussa jotain nostalgista, tulee ihan nuoruus mieleen, kun pelattiin jonku kaverin luona lähiverkossa (kun inttterwebbiä ei vielä ollu "yleisesti") ja vedettiin noita roiskeläppiä ja mitä millonki.
Ei ei ei. Se pitää taittaa kerran keskeltä ja syödä kylmänä. Nollaa päälle.Pitääkin joskus ostaa roiskeläppä. Enpä muista koska ois viimeks tullut syötyä :D
Mikroon, leikkaus 8 siivuksi ja maidon kanssa kohti mahalaukkua. Se se oli ihan käypää mahantäytettä silloin, yli 10 v sitten.
Minä kävin hesessä tai rillillä.Ei ei ei. Se pitää taittaa kerran keskeltä ja syödä kylmänä. Nollaa päälle.
Ihan ok tuote ja toimii kylmänä ja lämpöisenä. lapset noita haluaa aika ajoin syödä niin tulee ostettua itsellekin, jliha ja metukka, muut voi poistaa sieltä hyllystä.Ei ei ei. Se pitää taittaa kerran keskeltä ja syödä kylmänä. Nollaa päälle.
On se helppoa :D Meniköhän mulla eilen 20min, kun tein tuota sellaisen määrän, että riittää pari päivää :D
Mä tosin tykkään laittaa ruokaa. Ja syödä sitä.