Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sinne meni tupla. Ihan yllättäen ja pyytämättä :D

Mä en muuten edes muista milloin olen viimeksi syönyt tuollaisen klassikkopizzan. Taitaa olla useampi vuosi aikaa.

Voihan tuo olla hyvääkin nykyään, en edes muista millo oisin viimeks syöny. Toisaalta haisee nykyään samalle ku ennenkin, mitä joskus porukoilla ruokapöydän ääres tuoksahdus on mun nenää asti tullu. Joten maun suhteen odotukset ei oo kovinkaan kummoset.

Voihan tuo olla hyvääkin nykyään, en edes muista millo oisin viimeks syöny. Toisaalta haisee nykyään samalle ku ennenkin, mitä joskus porukoilla ruokapöydän ääres tuoksahdus on mun nenää asti tullu. Joten maun suhteen odotukset ei oo kovinkaan kummoset.

Ei se ole hyvää.

Miksi ei? Klassikko kato. :D

No kun pitää kanniskella vuorokaudeksi sapuskaa töihin, jota pystyy säilömään vähän niin ja näin ja "valmistamaan" mikrossa, niin...helppo ratkaisu.

e: puuroja, raejuustoja, jauhelihaa+makaronia ym jaksaa syödä vuorokauden aikana vain niin paljon.

No kun pitää kanniskella vuorokaudeksi sapuskaa töihin, jota pystyy säilömään vähän niin ja näin ja "valmistamaan" mikrossa, niin...helppo ratkaisu.

e: puuroja, raejuustoja, jauhelihaa+makaronia ym jaksaa syödä vuorokauden aikana vain niin paljon.

Mulla on nyt ruokana tomaattista kanakastiketta + riisiä + jotain rehuja. Itse tein. On hyvää ja halpaa :D
Ja pystyy valmistamaan mikrossa ;) Mutta juu, itsehän en joudu olemaan duunissa vuorokautta putkeen koskaan, joten ei ehkä ole ihan tiedossa nuo haasteet ;)

Mulla on nyt ruokana tomaattista kanakastiketta + riisiä + jotain rehuja. Itse tein. On hyvää ja halpaa

Muttei helppoa. ;)

Nimim. laiska kokkaamaan

e: no on tuon roiskeläpän maussa jotain nostalgista, tulee ihan nuoruus mieleen, kun pelattiin jonku kaverin luona lähiverkossa (kun inttterwebbiä ei vielä ollu "yleisesti") ja vedettiin noita roiskeläppiä ja mitä millonki.

Kyllä sitä jotain tällaista kunnon skeidaa tarvii syödä aina välillä. Viikon kun tosiaan vetelee sitä kuivaa riisiä ja kanaa niin tarvitaan nollausta.
Itse otan roiskeläpästä sen metukka-version, mutta naamioin sen paksulla kerroksella extra meetvurstia ja juustoa. Ihan passelia tulee jos on esim grillaava mikro käytössä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä jotain tällaista kunnon skeidaa tarvii syödä aina välillä. Viikon kun tosiaan vetelee sitä kuivaa riisiä ja kanaa niin tarvitaan nollausta.
Itse otan roiskeläpästä sen metukka-version, mutta naamioin sen paksulla kerroksella extra meetvurstia ja juustoa. Ihan passelia tulee jos on esim grillaava miksro käytössä.

Samaa mieltä. Joskus pitää "saada syödä" paskaa. Ja itse yleensä otan ne "lohturuuaksi" ( :D ) kun pitää päivystää.

Pitääkin joskus ostaa roiskeläppä. Enpä muista koska ois viimeks tullut syötyä :D

Mikroon, leikkaus 8 siivuksi ja maidon kanssa kohti mahalaukkua. Se se oli ihan käypää mahantäytettä silloin, yli 10 v sitten.

Minä taas en suostuis syömään tuollaista munanvalkuaispötköä, en sitten millään. Hyi helv. Olkoon vaikka kuinka pelkkää prodea ja terveellisempää kuin kaikki maailman superfuudit yhteensä. Ei. Ei. Ei lain.

Muttei helppoa. ;)

Nimim. laiska kokkaamaan

e: no on tuon roiskeläpän maussa jotain nostalgista, tulee ihan nuoruus mieleen, kun pelattiin jonku kaverin luona lähiverkossa (kun inttterwebbiä ei vielä ollu "yleisesti") ja vedettiin noita roiskeläppiä ja mitä millonki.

On se helppoa :D Meniköhän mulla eilen 20min, kun tein tuota sellaisen määrän, että riittää pari päivää :D
Mä tosin tykkään laittaa ruokaa. Ja syödä sitä.

Pitääkin joskus ostaa roiskeläppä. Enpä muista koska ois viimeks tullut syötyä :D

Mikroon, leikkaus 8 siivuksi ja maidon kanssa kohti mahalaukkua. Se se oli ihan käypää mahantäytettä silloin, yli 10 v sitten.
Ei ei ei. Se pitää taittaa kerran keskeltä ja syödä kylmänä. Nollaa päälle.

Taisi muuten olla joku Anthony Bourdain tai joku muu semmoinen kokki/arvostelija kun sanoi roiskeläpästä Heikelä Korporaatiossa, että se on ihan ok makuinen. Ainoastaan ulkomuoto oli hirvittävä.

Ei ei ei. Se pitää taittaa kerran keskeltä ja syödä kylmänä. Nollaa päälle.
Ihan ok tuote ja toimii kylmänä ja lämpöisenä. lapset noita haluaa aika ajoin syödä niin tulee ostettua itsellekin, jliha ja metukka, muut voi poistaa sieltä hyllystä.

E: Taidanpa hakea niitä muutaman niin voi molemmilla puoliajoilla syödä yhden ja niin 1-4

EE: ja vitut kotipizzan kautta himaan

Viimeksi muokattu:
On se helppoa :D Meniköhän mulla eilen 20min, kun tein tuota sellaisen määrän, että riittää pari päivää :D
Mä tosin tykkään laittaa ruokaa. Ja syödä sitä.

Mää en vaan viitti "arkena" panostaa. Tykkään liikaa syyä hyvää ruokaa, parempi ettei ole hyvää ruokaa. Ei tule niin lihava olo. :P

Back
Ylös Bottom