Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Paineita on niin paljon kun paineita ottaa. Tätähän ei kukaan meistä tiedä miten Conor händlää tilanteen. Toiset urheilijat ottavat helvetin kovasti stressiä tulevasta ottelusta, toiset eivät tunnu välittävän ollenkaan.
Ihan samanlailla kuin missä tahansa työssä, toiset kokevat helvetin stressaavaksi ja toiset eivät tunnu olevan moksiskaan. Toki kaikki saavat homman kuulostamaan rankimmalta mitä kukaan on ikinä tehnyt. Nykyinen pumpuliperse-yhteiskunta kun on rakennettu niin ettei kellään ole käsitystä todellisesta stressistä, niin mitä tahansa tekee pitää muistaa painottaa kaikille kuinka juuri se oma tilanne on varmasti rankin ja helvetin kurja kaikin puolin. Varsinkaan suomalainen ei ikinä myönnä että oma työ/elämä on oikeasti ihan iisiä ja mukavaa, elvistellään mieluummin sillä kellä on surkein eksistenssi tällä pallolla ja se jos joku on helvetin surullista. Elämästä nauttiminen suorastaan synti

Alla olevassa pätkässä oli pari mielenkiintoista helmeä mukana. Conor sanoi, että "he is committed to ufc200". Toinen jännittävä asia oli vastaus kysymykseen conor mcgregor promotionista. Conor sanoi, että se oli pile of horseshit ja hän on erittäin hyvissä väleissä lorenzon ja danan kanssa. Tulevaisuus on ufc:ssa, mutta toki pyritään oma arvo maksimoimaan samalla.

Frank laittanu pari Fertittan perheen enforceria jututtamaan Conoria ku tuollanen 180 suunnanmuutos. Sitoivatkohan tuoliin ja Steve Mazzagatti uhkas haudata elävältä Vegasin aavikoille.

Mua on ruvennut nyt ärsyttämään koko jätkä. No eipä se onneks mielenkiintoa vähennä, vaikka toiselta puolelta aitaa tätä hommaa katseliskin.

Mutta ajattele jos Conor silti yrittäisi, tietoisena siitä että jossakin vaiheessa väistämättä tulee kuokkaa ja pahasti. Siitä eläkkeelle. Se olisi niin tyylikästä, ettei mitään rajaa.

Mua on ruvennut nyt ärsyttämään koko jätkä. No eipä se onneks mielenkiintoa vähennä, vaikka toiselta puolelta aitaa tätä hommaa katseliskin.
Vähän sama juttu. Hieman on ruvennut ärsyttämään.
Olen katsonut pari RDAn ottelua ja on se kyllä todella kova jätkä. Hankala on Conorin voittaa ja uskon ettei voita. Toivon periaatteessa silti että Conor voittaisi, sillä olisi se hieno saavutus. Se loisi uskoa yhden ihmisen(toki tiimin tukemana) mahdollisuuksiin saavuttaa ihmeellisiä asioita. Se olisi tällainen voimaannuttava kokemus.

Muay Thai Legend Sends Warning Message To Conor McGregor

http://www.scrapdigest.com/p4p-muay-thai-king-fighting-in-mma/2032/

Hyvin on kaveri noussut julkisuuteen jos ton tason thainyrkkeily legendakin jo huutelee perään :D Itse en thaita puhu niin tiedä sitten puhuuko kaveri naapurin lehmästä vai MMAautistin perseestä.

Pystyotteluna jos käytäisiin niin en kovinkaan paljoa mahiksia Conorille antaisi, mutta vapari säännöillä sama toisinkinpäin.

Huoh... jalleen kerran yksi "jos ottelu kaytaisiin minun lajin saannoilla" huutelija lisaa. Kaveri voisi kayda ottamassa pari MMA matsia pienemmissa sarjoissa ja katsotaan sitten onko taitoja lahellekaan UFC tasoa. Noutaja kun tulee yllattavan helposti jo keskitasoista painijaa vastaan.

Lienee lähinnä julkisuuskampanjaa Saenchain taholta. Hänhän on siis nykyään jo jäähdyttelemässä eikä varmaan 35-vuotiaana enää mitään lajivaihdoksia tee. Siis ainakaan niin että tosissaan treenaisi vaparia ja pyrkisi kehittymään siinä. En toki ihmettelisi jos kävisi jonkun rahat pois -matsin ottamassa häkissä. Ehkä kuitenkin jotain muuta kuin UFC:n mestaria vastaan...

images

Danan retoriikka taas tyyliä bussin alle. Täysin unohtaa mainita, että Frankie on ollut leikkauksessa ja loukkaantunut. Nyt Danantodistajat varmaan sit aukoo päätä Frankieparalle somessa. :/

Back
Ylös Bottom