Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mä kyllä aina mene nukkumaan noin aikasin, yleensä vaan jos seuraavana päivänä on aamuvuoro tai ei muuten vain huvita valvoa.

Mua huvittaa aina valvoa. Koskaan ei huvita herätä aikaisin, mutta arkisin on aika usein pakko. Huono yhdistelmä.

Mua huvittaa aina valvoa. Ilta on ihmisen parasta aikaa. Tosin, nukkuminenkin on varsin mukavaa puuhaa. Dilemma!

edit. Ollaan MTM:n kanssa samiksia, lauserakennetta myöten.

Harvoin tulee 8h nukuttua. 6-7h yleensä riittää.

mua rupee ehtoolla siinä kuuden jälkeen jo niin väsyttämään että ei huvita valvoa

lisäksi, iltaisin, kotona, ei ole juurikaan mitää tekemistä, koska töllöstäkään harvemmin ysin jälkeen tulee mitään katottavaa, eli hyvin voi alottaa huilailun heti uutisten jälkeen

DSC09174.JPG

tilasin tommosen paidan joskus, ei milloinkaan saapunut

6h tai alle: pärjää joo, mutta voi olla pientä väsymyshedaria, silmät väsyneet, pulssi korkeammalla jne.
7h: rupeaa olemaan varsin ok. Silmät ehkä hivenen raskaat, vähän riippuu rasituksesta.
8h tai enemmän: aamulla supermiesolo. Harvoin menee kyllä tuon yli, ellei ole kertynyt merkittävää univelkaa, ja on joku hetki, että malttaa tosiaan nukkua rauhassa.

Jos Pertti Kurikan paidassa lukisi En mielelläni poistu kotoa, niin minäkin voisin sitä pitää. Muuten en.

Minä kyllä valvoisi ja lukisin yötä myöten, jos ei pitäisi herätä aikaisin. Jos ei ole tekemistä niin sitten mieluummin nukun kuin tylsistyn.

Suomen huutokauppakeisari -tv-ohjelma aloitti uuden kauden ennätysluvuilla tiistaina. Ohjelman neljännen kauden avausjakson keskikatsojamäärä oli 678 000 yliyönlukuna, ja jakso tavoitti parhaimmillaan 946 000 katsojaa.

Ei mulla muuta :woot:

Mulla ei ole aavistustakaan, että mikä tai kuka on Suomen huutokauppakeisari. Jostain syystä tuntuu siltä, että en haluakaan tietää.

Kävin näöntarkastuksessa. Optikolla.

Kaikki ok.

Tosin sieltä annettiin mukaan tämmönen labradorinnoutaja.

Hyvin lähti aamu. Ovi kiinni, ai niin...avaimet. No siellä ovat hyvässä tallessa, lukkojen takana.

Harmittavasti työpuhelin ei ollut pukukaapissa, lukkojen takana, vaan laturissa.

Muutenkin vituttaa, kaikki.

tässä myös jo pidempään arveluttanu, että mikähän järki tässä elämässä oikein on

Back
Ylös Bottom