Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli oikein hyvää! Hedelmäsalaatti oli vähän isohko ku oli omena, banaani ja appelsiini. Meinas kyl olla täys olo ku sai kaiken syötyä :D Mut hyvää oli :PTuollainen aamupala on jo sairautta.
Kaveri kysy kenen kanssa oon syömässä ku laitoin kuvan :DTohon vielä kynttilät tiskiin, niin perkele siinähän on joulupöytä.
Puuroa lisää, niin hyvä tulee ;)katso liitettä 133969
Tää on mun käsitys isosta aamupalasta! Munat leikkeleet ja salaatti, sekä puuro menee joka aamu :D
Lienee suunnilleen samaa kokoluokkaa: Itse syön seuraavanlaisista https://stockmann.com/fi/koti/keitt...abia-koko-lautanen-27-cm-233327?itemId=233328Itse ostin kaksi paistilautasta joku aika sitten. Ihan kuten omat ruokalautaset, mutta oikeasti isoja. Mahtuu kerrankin sen verran sapuskaa lautaselle, että ei kaikki uppoa.
Ei kyllä kovin nopsaan heräämisen jälkeen tee mieli ruokaa, eikä jaksa ruveta värkkäämään mitään älyttömiä sapuskoja. Pari tuntia heräämisestä, niin alkaa olemaan ajankohtaista.Ei ihmistä ole luotu syömään aamuisin.
Aakkosaseman lihapullat imaistu. Vokot doesn't approve :(
kyllä se sierraMiehelle sopii
Minulla on muuten ollut häpeäpilkkueskortti
Oho. Mikä korimalli?kyllä se sierraMiehelle sopii
Minulla on muuten ollut häpeäpilkkueskortti
Safkat menis aika helposti, vaikka en oo kova aamulla syömään, mutta en mä jois nuon paljo.Tää on mun käsitys isosta aamupalasta! Munat leikkeleet ja salaatti, sekä puuro menee joka aamu :D
Ainoa oikea tapa!negative
kuuskertaaysit sentään ruvasin hattuhyllystä läpi
On muuten hirvee homma saada se sormen paksuinen virtakaapeli kynnyskotelon muovin alle piiloon.Piuhat kuuskertaayseille, vahvarille ja subbarille pitää sitten mennä jalkotilassa.
Muuten väärin asennettu.