Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse ostin kaksi paistilautasta joku aika sitten. Ihan kuten omat ruokalautaset, mutta oikeasti isoja. Mahtuu kerrankin sen verran sapuskaa lautaselle, että ei kaikki uppoa.

Tuollainen aamupala on jo sairautta.
Oli oikein hyvää! Hedelmäsalaatti oli vähän isohko ku oli omena, banaani ja appelsiini. Meinas kyl olla täys olo ku sai kaiken syötyä :D Mut hyvää oli :P

Tohon vielä kynttilät tiskiin, niin perkele siinähän on joulupöytä.
Kaveri kysy kenen kanssa oon syömässä ku laitoin kuvan :D

Aamupalaksi kanaa ja riisiä, klo 11.00.

e: ei jumalauta tuollasta Kajsnan annosta saisi alas millään aamulla. Tai päivälläkään. Hirvee lasti.

katso liitettä 133969

Tää on mun käsitys isosta aamupalasta! Munat leikkeleet ja salaatti, sekä puuro menee joka aamu :D
Puuroa lisää, niin hyvä tulee ;)

Itse ostin kaksi paistilautasta joku aika sitten. Ihan kuten omat ruokalautaset, mutta oikeasti isoja. Mahtuu kerrankin sen verran sapuskaa lautaselle, että ei kaikki uppoa.
Lienee suunnilleen samaa kokoluokkaa: Itse syön seuraavanlaisista https://stockmann.com/fi/koti/keitt...abia-koko-lautanen-27-cm-233327?itemId=233328

edit. Ai niin, nykyään kun ehdin treenaamaan vain kerran viikossa, niin välistä jäävä salikerta vähän jo haittaa. Eilen ekat puntit siis kahteen viikkoon ja jalat ovat aivan soosina. Treenaamisessa on kyllä kaikkein parasta treenin jälkeinen ateria.

Viimeksi muokattu:
Jaksaisin tuosta aamiaisesta tuon kahvin ja yhden kurkunpalasen tuosta yhden lautasen alareunasta.

Ei ihmistä ole luotu syömään aamuisin.

Ei ihmistä ole luotu syömään aamuisin.
Ei kyllä kovin nopsaan heräämisen jälkeen tee mieli ruokaa, eikä jaksa ruveta värkkäämään mitään älyttömiä sapuskoja. Pari tuntia heräämisestä, niin alkaa olemaan ajankohtaista.

Nykyrytmeillä aamupala tyyliin klo. 13-14.

kyllä se sierraMiehelle sopii

Minulla on muuten ollut häpeäpilkkueskortti

Mä voin tunnustaa, että mullakin on ollut voortti. Se oli Mondeo sillä 2.5 V6 koneella. Oli ihan ok perhefarkku. Ei kovin taloudellinen tosin.

negative

kuuskertaaysit sentään ruvasin hattuhyllystä läpi

Back
Ylös Bottom