Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä taitaa vallita sellainen ns. NAIStasapaino. Mopsi häipyi, Sanze teki comebäkin. Onko Måbsi Sanzen alter ego ?
Kajsna ja Irma ovat aktiivisia, mutta Ultimecizkaja on ilmeisesti seksiorjana Enterprisellä.

voisin arvata, että mobsille kävi kuten Johnnylle, naapurille selvisi mitä initernetsiin on tullut kirjoitettua

sitte se on top tykkänään koko touhu

Syöminen on kyllä mukavaa. Varsinkin aamupalan syöminen. Varsinkin jos on toooosiii iso aamupala :) Lauantaina voisin syödä mahottoman paljon aamulla!

Syöminen on kyllä mukavaa. Varsinkin aamupalan syöminen. Varsinkin jos on toooosiii iso aamupala :) Lauantaina voisin syödä mahottoman paljon aamulla!

Mä söin tänään aamupalaksi kolme keitettyä kananmunaa, yhden banaanin, kourallisen kurpitsan siemeniä ja toisen kourallisen maapähkinöitä.
Onko tuo iso aamupala? Ei se kyllä taida olla :(

Mä söin tänään aamupalaksi kolme keitettyä kananmunaa, yhden banaanin, kourallisen kurpitsan siemeniä ja toisen kourallisen maapähkinöitä.
Onko tuo iso aamupala? Ei se kyllä taida olla :(
amupala.webp

Tää on mun käsitys isosta aamupalasta! Munat leikkeleet ja salaatti, sekä puuro menee joka aamu :D

Tää on mun käsitys isosta aamupalasta! Munat leikkeleet ja salaatti, sekä puuro menee joka aamu :D

Mä en syö puuroa, enkä leipää, enkä muutakaan sellaista :D
Muutenkaan aamulla ei kovin paljon jaksa syödä. Eikä kyllä muuhunkaan aikaan päivästä. Mä taidan olla aika huono tuossa syömisessä :D

Saan ehkä saman verran tiskiä kolmessa päivässä, mitä tohon aamupalaan meni.

muoks. tuon on oltava joku naisten juttu, että syödään viidestä eri pikkukiulusta.

Back
Ylös Bottom