Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli melkein turpakäräjät, oli onneksi peruttu kun päästiin paikalle apuun. Ei vanhana enää olis jaksanutkaan, mutta kun apua kerta pyydettiin niin oli vähän pakko mennä

Perjantaimunkki, tsek!

Torstai, täh.
Torstaista voidaan lanseerata erilainen munkkipäivä:

ta-tas-thurs-large.jpg

Suosittelen joko Yyteriä tai Kalajokea.

Hiekkaa on paljon, ja yhtenä hyvänä puolena on myös se, että siellä ei ole suomalaisturisteja, koska ne kaikki on siellä natiiveja.

Pori ja Kalajoki ovat myös kaupunkeja, eli nyt kaupunkiloman voi yhdistää biitsielämään.

Toivottavasti tästä oli apua.

myös omassa makuuhuoneessani peiton alla on mukavan lämmin suorittaa lempiharrastustani, nukkumista

voi veljet,kuntit, ototan innolla lavvantaita kun saa taas nukkua, riittävästi

Mulla ainakin iski ihan kauhia jumi niskaan. Pitäs kieltää tietokoneiden kanssa työntenko. Sairaaksi tulee ihmispolo.

Hitto mutta pitäisköhän sitä kerrankin elämässään käydä hieronnassa?

ei, olen kuullut huhua että se sattuu

mites muut kyrkösjärven kuntit, meinaatteko käydä lavvantaina kuuntelemassa kun nelitahtinen yksimukinen paukuttaa hienosti
meikämustalainen saattaa piipahtaa muilta kiiruilta, hehe

Mulla ainakin iski ihan kauhia jumi niskaan. Pitäs kieltää tietokoneiden kanssa työntenko. Sairaaksi tulee ihmispolo.
Jalat pöydällä ja näppis sylissä on varmaan parhaita asentoja touhuta koneella. Melkein kyllä vaatis sttä monitori roikkuis katosta niin että voisi aina olla takanojassa.

ei, olen kuullut huhua että se sattuu
Se on vaan hyvä. Hyvät asiat sattuu.

Vois kyllä ihan piruuttaan kokeilla. Pitääköhän siihen ajaa selkäkarvat?

Back
Ylös Bottom