Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viime aikoina fb:n sisältö on ollut lähinnä eläinkuvia ja säätiedotuksia. Niin ja tietysti sikiökuvia, tosin omalta kaverilistalta nämä henkilöt on ignorattu jo vuosia sitten.

Oikeastaan ainoa harmittava asia on se, että jää näkemättä seuraamieni yritysten viimeisimmät kuulumiset. Niitä oli seurannassa aina H&K:sta Kolmivarvas-Joen reukkuriiheen.

Tekis mieli läskeillä.

Minun ei

tässä nähdää,mitä,se hieronta teettää

ei SanMig kannata kokeilla

kävin muuten,kuntit,töitten jälkn kuntosalijumpalla ja nyt olen taas täälä työmaalla

Mut enpä menny matkalla mihkää läskeilemään! Tulin kämpälle ja nyt on munakasrulla uunissa! Aina voi onneks mennä lähikaupasta hakee jotai hyvää ku heikko hetki iskee :D

Minä oon käyny seuraamassa noita vaan kesällä. Silloin lensi hiekat naamalle.

Määki oon kattellu speedwayta ambulanssista käsin. Sitä hiekkaa lentää kauas.

Ei ikuna maistu oikein reeni heti työn jälkeen. Parempi käydä kotona ensin etes sumpilla.

Ei. Ei. Ei. Kotoa haetaan vain ja ainoastaan kamat mukaan. Koska. Jos perse koskee sohvaan, se jää sohvaan.

Parempi jo ennen töitä hoitaa salijumppa pois, ei ehdi keksiä tekosyitä skipata treeniä. Ja asiakaspalvelun taso on parempi pikkuendorfiinipöhnässä.

12688083_1059973400706565_4320617490846448861_n.webp

Onneksi mulla ei ole kavereita.

Määki oon kattellu speedwayta ambulanssista käsin. Sitä hiekkaa lentää kauas.

Minä tyhmänä menin radan viereen notkumaan. Onneksi ei tullut laitettua huulirasvaa, kun se hiekka sieltä pölähti aika kovalla voimalla.

Ei. Ei. Ei. Kotoa haetaan vain ja ainoastaan kamat mukaan. Koska. Jos perse koskee sohvaan, se jää sohvaan.

Ei. Pitää nollata ensin päivän huudot pois ja syödä ennen kuin viitsii salille lähteä.

Parempi jo ennen töitä hoitaa salijumppa pois, ei ehdi keksiä tekosyitä skipata treeniä. Ja asiakaspalvelun taso on parempi pikkuendorfiinipöhnässä.

Joo iltavuoroon on kyllä mukavampi mennä salilta ja niin usein teenki. Aamuvuoroon ei pysty, pitäis herätä 4.30. Ei pysty.

Onneksi mulla ei ole kavereita.

Ei tarvitse edes kavereita tuommoseen fiilikseen. Meidän salin fitnesspyllyt hoitaa saman tehtävän paremmin ku hyvin.

Siellä salilla ne nollautuu hyvin.

kyllä ja sitten jumpan jälkeen suihkussa tapahtuu paluu arkeen
se on jännä paikka tuo suihku, sielä aina putkahtaa mieleen asioita joita on töissä unohtanut tehdä

tätä tapahtuu lähes päivittäin

Sielä on jonkiverran meteliä, kotona ei. Pitää hetken saada olla hiljaisesti hiljainen ennenku lähtee mihinkään. Muuuutta tuokin riippuu päivästä.

Korvanapit. Blokkaa melun ja salin paskan musiikin.

Paitsi oli tässä pari nuorta flikkaa käsipainoja heiluttelemassa ja keskustelivat samalla sen verran kantavalla äänellä että kuului omien nappien+musiikin läpi. Niiden läpi ei kuulu edes mavetangon pudottaminen. o_O

Naisilla on joskus yllättävän kantava ääni. Olin viime suvena käymässä kotipaikalla ja suoritin siinä hiukan maastotiedustelua. Siskoni ilmestyi peltoaukean toiselle puolelle koiransa kanssa, ja antoi tälle nelijalkaiselle toimintaohjeita. Kuulin ihan selvästi mitä hän sanoi. Sattui olemaan etäisyyslaser mukana; mittaustulos 520m.

Back
Ylös Bottom