Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öbaut joo. Ainoa poikkeus tuo aamun "ei-lihava-olo".

Mä en nyt osaa samaistua tuohon, kun ei ole pariin vuoteen ollut lihava olo. Mulla tietysti on sitten se toinen vaihtoehto, eli mulla ei omasta mielestäni ole ihan riittävästi massaa :D

Mulla ei oo kyllä ikinä ollut lihava olo aamulla tai sitten laiha. Olo on aina hyvä, jos on saanut nukkua 8 h. Muuten aamulla väsynyt.

Minua väsyttää,nyt,vaikka ei ole edes aamu

kävin,kuntit,toimittamassa tänään Mies mallin roolia

terveydenhoitajaopiskelijatyttö seurasi silmä tarkkana kun toinen täti rokotti minua, rahallinen korvaus mallinhommista: negative

Minä olin aamulla 69kg hoikka. 6kg tullu lisää parissa kuukaudessa, satunnaisesti lihava olo.

Onneksi täällä on kuitenkin kaikilla hyvin tiedossa, että mistä se nousujohteinen painokäyrä johtuu, niin ei mitenkään isommin tarvitse selitellä :D

Minä uskon, että kaislan paino nousee, koska sitä se kyykkytuloksen nousu vaatii. Jotta en jää jälkeen, on tänään kyykky-päivä. Huomenna sitten maastavetelyä.

Onkohan BK ollut tässäkin kaupungissa jo varmaan kaksi vuotta, eikä oo vieläkään tullut käytyä. Mitäs laittoivat sen tuonne syrjään. Kauppa kotiovelta 50m, McDonald's 200m, BK 600m, niin ilmeisesti liian kaukana.

Onkohan BK ollut tässäkin kaupungissa jo varmaan kaksi vuotta, eikä oo vieläkään tullut käytyä. Mitäs laittoivat sen tuonne syrjään. Kauppa kotiovelta 50m, McDonald's 200m, BK 600m, niin ilmeisesti liian kaukana.

Tuossa ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin ottaa taksi alle ja käydä testaamassa :D

Back
Ylös Bottom