Deleted member 43228
Kaisla ei paljo hipelöi, se menee suoraan asiaan! Sen on moni tuntenut nahoissaan.
Kuulemma.
Kuulemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, oon tosi hyvä lasten kanssa. Eli en oo. Mut jostai syystä jotkut kersat tykkää musta. Ne vaan tulee luokse ja alkaa tuijottaa ja nauraa. Kolmesti oon ollu junassa vuoden sisään ja kahella kerralla joku random natiainen pamahtanu viereen istumaan :D Tai noi viimesen reissun venäläiset ei tullu viereen, mutta leikkivät puol tuntia mun kanssa tyhjillä pulloilla... Kesällä yks 1,5v tyttö istu puol tuntia mun vieressä tyytyväisenä. Sitä enne piti kauheeta itkua ku oli ollu vähä pitkä päivä. Itkun ja huudon kanssa konttas pitkin käytäviä. Sit se kahto mua, alko nauraa ja kiipes viereen istumaan :DEli susta olisikin sitten aika paljon hyötyä silloin, kun yritän katsoa peliä viikonloppuna, jona lapset on mun luona :D Millaisella varoitusajalla pääset tulemaan?
Ihme juttuja liikkuu täällä.Kaisla ei paljo hipelöi, se menee suoraan asiaan! Sen on moni tuntenut nahoissaan.
Kuulemma.
Juu, oon tosi hyvä lasten kanssa. Eli en oo. Mut jostai syystä jotkut kersat tykkää musta. Ne vaan tulee luokse ja alkaa tuijottaa ja nauraa. Kolmesti oon ollu junassa vuoden sisään ja kahella kerralla joku random natiainen pamahtanu viereen istumaan :D Tai noi viimesen reissun venäläiset ei tullu viereen, mutta leikkivät puol tuntia mun kanssa tyhjillä pulloilla... Kesällä yks 1,5v tyttö istu puol tuntia mun vieressä tyytyväisenä. Sitä enne piti kauheeta itkua ku oli ollu vähä pitkä päivä. Itkun ja huudon kanssa konttas pitkin käytäviä. Sit se kahto mua, alko nauraa ja kiipes viereen istumaan :D
Kyllähän nyt minusta pitää tykätä! Mahottoman sulonen jnejnejne.Tykkää Kajsnasta.
Kaisla ei paljo hipelöi, se menee suoraan asiaan! Sen on moni tuntenut nahoissaan.
Kuulemma.
En kommentoi...Jokohan se säbäpoika on päässyt niistä käsiraudoista irti?
Jaahas, taitaa näistäki trikoista näkyä läpi ku vähä pyllistää. Huoh. Onpaha miehillä ollu kateltavaa salilla....
Täytyykin varmaan alkaa saleilla puol alasti nii varmaa löytys mies! :DIlmankos kaikki tykkää Kajsnasta. :D
Ajoinpa sängen pois. Lärvistä. Nyt on taas pehmeä poski.
Olipas keskustassa paljon pollareita, noh hyvä niin. Luetaan aamulla uutiset mikä oli yön saldo
Aikanaan kuulin, että Suomen parhaat kipsaajat löytyy pohjoisen hiihtokeskuksien TK:sta? Saavat kuulema sesonkina riittävästi rutiiniharjoitusta. Osaavat kuulema vetää murtumakohdan luut linjaan ilman RTG:tä.Maa jäässä. Satanu lunta. Ja nyt lupaa tälle illalle plussakeliä ja vesisadetta. Ja huomiselle. Veikkaan, että maanantaina saa korjailla luita niin paljon kuin ehtii.
Mä näin viime yönä unta, jossa piti harkassa reponoida oma peukalo jotenkin kohilleen. Tuli salilla mieleen, kun jotenki rusautin peukaloa.Maa jäässä. Satanu lunta. Ja nyt lupaa tälle illalle plussakeliä ja vesisadetta. Ja huomiselle. Veikkaan, että maanantaina saa korjailla luita niin paljon kuin ehtii.
Täytyykin varmaan alkaa saleilla puol alasti nii varmaa löytys mies! :D