Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli susta olisikin sitten aika paljon hyötyä silloin, kun yritän katsoa peliä viikonloppuna, jona lapset on mun luona :D Millaisella varoitusajalla pääset tulemaan?
Juu, oon tosi hyvä lasten kanssa. Eli en oo. Mut jostai syystä jotkut kersat tykkää musta. Ne vaan tulee luokse ja alkaa tuijottaa ja nauraa. Kolmesti oon ollu junassa vuoden sisään ja kahella kerralla joku random natiainen pamahtanu viereen istumaan :D Tai noi viimesen reissun venäläiset ei tullu viereen, mutta leikkivät puol tuntia mun kanssa tyhjillä pulloilla... Kesällä yks 1,5v tyttö istu puol tuntia mun vieressä tyytyväisenä. Sitä enne piti kauheeta itkua ku oli ollu vähä pitkä päivä. Itkun ja huudon kanssa konttas pitkin käytäviä. Sit se kahto mua, alko nauraa ja kiipes viereen istumaan :D

Kaisla ei paljo hipelöi, se menee suoraan asiaan! Sen on moni tuntenut nahoissaan.
Kuulemma.
Ihme juttuja liikkuu täällä.

Juu, oon tosi hyvä lasten kanssa. Eli en oo. Mut jostai syystä jotkut kersat tykkää musta. Ne vaan tulee luokse ja alkaa tuijottaa ja nauraa. Kolmesti oon ollu junassa vuoden sisään ja kahella kerralla joku random natiainen pamahtanu viereen istumaan :D Tai noi viimesen reissun venäläiset ei tullu viereen, mutta leikkivät puol tuntia mun kanssa tyhjillä pulloilla... Kesällä yks 1,5v tyttö istu puol tuntia mun vieressä tyytyväisenä. Sitä enne piti kauheeta itkua ku oli ollu vähä pitkä päivä. Itkun ja huudon kanssa konttas pitkin käytäviä. Sit se kahto mua, alko nauraa ja kiipes viereen istumaan :D

Joo, tuo toimii. Mun tytöt voi katsoa sua ja nauraa, mä voin sillä aikaa katsoa rauhassa matsia :D

Ei salilla ehdi peppuja katsella. Paljoo. Nyt, kahvi, ulkona. 2016-02-06 17.12.57.webp

Jaahas, taitaa näistäki trikoista näkyä läpi ku vähä pyllistää. Huoh. Onpaha miehillä ollu kateltavaa salilla....

Ilmankos kaikki tykkää Kajsnasta. :D

Ajoinpa sängen pois. Lärvistä. Nyt on taas pehmeä poski.

Naiset on kyllä hassuja. Heti aletaan kysellä "mitäs nyt tapahtuu" kun virittelet linjalaseria olohuoneeseen.

juhakasikasi

Jää herkästi päähän soimaan tuo renkutus.

Nyt pitää panostaa kaikkeen hyvään, hyviin ihmissuhteisiin, en viitsi vanhaa paskaa kaivella vaikka olenkin vaurioitunut ja kärsinyt.

View: https://www.youtube.com/watch?v=H_rdYY9CIWE

Olipas keskustassa paljon pollareita, noh hyvä niin. Luetaan aamulla uutiset mikä oli yön saldo

Hyvä että oli, sitä tuherrus geimi on aika saatanan huono läppä, sormettaisivat toisiaan vitun neekerit ja rättipäät.

Viimeksi muokattu:
Maa jäässä. Satanu lunta. Ja nyt lupaa tälle illalle plussakeliä ja vesisadetta. Ja huomiselle. Veikkaan, että maanantaina saa korjailla luita niin paljon kuin ehtii.

Maa jäässä. Satanu lunta. Ja nyt lupaa tälle illalle plussakeliä ja vesisadetta. Ja huomiselle. Veikkaan, että maanantaina saa korjailla luita niin paljon kuin ehtii.
Aikanaan kuulin, että Suomen parhaat kipsaajat löytyy pohjoisen hiihtokeskuksien TK:sta? Saavat kuulema sesonkina riittävästi rutiiniharjoitusta. Osaavat kuulema vetää murtumakohdan luut linjaan ilman RTG:tä.

No saa ne ainakin harjoitusta. Sain itsekin eräs pääsiäinen, kun pohjoisen suomen ainut auki oleva rtg oli mun selän takana. Kyllä siinä väkisinkin oppii.

Mä näin viime yönä unta, jossa piti harkassa reponoida oma peukalo jotenkin kohilleen. Tuli salilla mieleen, kun jotenki rusautin peukaloa.

Täytyykin varmaan alkaa saleilla puol alasti nii varmaa löytys mies! :D

Sylvi voi tehdä tämän! Olen nimittäin aikamoinen miestenkarkoitin. Kajsna asetut luolan suulle passiin ja nappaat pakoonpyrkistä uroksista pari kolme mieluisinta. Voitaisiin jo sunnuntaina kokeillaan.

Tänään on syönyt vaan suklaata.

Back
Ylös Bottom