Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvin ootte aivopessy minut. Prismassa kahtelin ku oli nii mahottoman sulosia vauvojen vaatteita.

Ei kannata vielä ostaa, kun ei ole sukupuoli tiedossa :D

itte ku teköö tulee ... hyvää

image.webp

mp katselmus myös #tsek

image.webp

rajat kiinni mielenilmaus myös #tsek

image.webp

En ole en. "Vierestä" on mennyt. Kaikkea muuta jännää kylläkin on nähty ja kuultu. (tiedän kyllä teorian asennuksesta)

Olis pitäny silloin nuorena pistää parhaat darwin award ehdokkaat ylös.

edit: kutakuinkin kaikki muut peräröörihommat on kyllä tainnut tulla vastaan...onneksi ei enää.

Viimeksi muokattu:
Voivoi. Ei tuu tämänkään päivän lukemisesta mitään. Täytyy alkaa kahtomaa yleisurheilua neljältä.

E: Njaa, eipä tuolla nyt kovinkaa kummonen tulostaso näytä olevan...

Sitten kun joku riittävän rohkia vanhempi tohtori päästää tekemään.

edit: Muistaakseni eka luomen sain poistaa ekana vuonna. Voi kauhia, että oli selkä märkä jännityksestä.

Viimeksi muokattu:
Voivoi. Ei tuu tämänkään päivän lukemisesta mitään. Täytyy alkaa kahtomaa yleisurheilua neljältä.

E: Njaa, eipä tuolla nyt kovinkaa kummonen tulostaso näytä olevan...

Sä voit tuossa klo 17 alkaa kuvitteellisesti katsomaan mun kanssa Liverpoolin matsia. Paljon parempi vaihtoehto kuin joku yleisurheilu :D

Sitten kun joku riittävän rohkia vanhempi tohtori päästää tekemään.

edit: Muistaakseni eka luomen sain poistaa ekana vuonna. Voi kauhia, että oli selkä märkä jännityksestä.
Myö ollaa päästy (vasta) tänä vuonna hommiin! Kaks ekaa vuotta ollu lötinää. Paitsi kuukauden dissektiot ekana vuonna! Ja viime vuonna mikrobilsassa pääs pöpöjen kanssa leikkimään vähä reippaammin. Olin nii huono harjotustöiden pöytätenteissä, että assari oli huolissaan miten mun tentin käy. On tietty jotai erilaisia harkkoja ollu, mis kavereita hipelöity, mut vähä eri meininki nyt :)

Sä voit tuossa klo 17 alkaa kuvitteellisesti katsomaan mun kanssa Liverpoolin matsia. Paljon parempi vaihtoehto kuin joku yleisurheilu :D
Minä en oo pahemmin potkupalloa kahtonu. Lontossa jonkun potkupallo pelin kävin kattoo. Ja sit eksän pelejä, mut niissä yleensä päädyin leikittää jotai natiaisia nii ei tarvinu pahemmi kahtoa muuta, ku että natiaiset ei jää autojen alle :D

Sniffari rakastaa meitä polvensa vuoksi.

Kaikki muut rakastaa meitä komeuden, ultra MASSIIVISTEN lihasten ja hauskojen juttujen vuoksi. Eiku....

Myö ollaa päästy (vasta) tänä vuonna hommiin! Kaks ekaa vuotta ollu lötinää. Paitsi kuukauden dissektiot ekana vuonna! Ja viime vuonna mikrobilsassa pääs pöpöjen kanssa leikkimään vähä reippaammin. Olin nii huono harjotustöiden pöytätenteissä, että assari oli huolissaan miten mun tentin käy. On tietty jotai erilaisia harkkoja ollu, mis kavereita hipelöity, mut vähä eri meininki nyt :)

Meillä oli heti alusta lähtien tk:ssa työn seuraamista ja siinä taisin päästä riipimään sitä luomea jonku kansalaisen kainalosta.

Eikö niitä kavereita hipelöidä heti ekana vuonna joidenki pileiden jatkoilla? :P

Minä en oo pahemmin potkupalloa kahtonu. Lontossa jonkun potkupallo pelin kävin kattoo. Ja sit eksän pelejä, mut niissä yleensä päädyin leikittää jotai natiaisia nii ei tarvinu pahemmi kahtoa muuta, ku että natiaiset ei jää autojen alle :D

Eli susta olisikin sitten aika paljon hyötyä silloin, kun yritän katsoa peliä viikonloppuna, jona lapset on mun luona :D Millaisella varoitusajalla pääset tulemaan?

Meillä oli heti alusta lähtien tk:ssa työn seuraamista ja siinä taisin päästä riipimään sitä luomea jonku kansalaisen kainalosta.

Eikö niitä kavereita hipelöidä heti ekana vuonna joidenki pileiden jatkoilla? :p
Meil oli ekana vuonna lokakuussa kaks päivää ku päästii seuraamaan tk hommia. Ei saatu mitään tehä :D
Meyö hipelöitii alusvaatteisilteen opettajan johdolla toisiamme! Olen kuullut huhua, että innokkaimmat opiskelijat suorittavat hipelöintiä etkoilla, pippaloissa sekä jatkoilla. Kilttinä tyttönä kävelen aamuyöstä yksin kämpälle bileistä. Enkä hipelöi ketään.

Back
Ylös Bottom