Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syöminen on hyvä harrastus.
Oli ihan kivvaa hommaa! Harmi, ku koulu pilaa harrastukset ja jouduin lähtee kesken lonkkaleikkauksessa avustamisen harkkaan.Olik huikeaa leikkaussalissa?
Oli ihan kivvaa hommaa! Harmi, ku koulu pilaa harrastukset ja jouduin lähtee kesken lonkkaleikkauksessa avustamisen harkkaan.
:( Olin kuitenkin aika lahjakas jalan pitämisessä!Voi raukkaa.
Hyvältä näyttää, jatkakaa valitsemallanne tiellä.Pizzaa. Nyt joku vois sanoo mulle riittävän rumasti, että vihoviimein saisin lopetettua tän läskeilyn.
Pizzaa. Nyt joku vois sanoo mulle riittävän rumasti, että vihoviimein saisin lopetettua tän läskeilyn.
Laskiaispullaa jo tammikuussa syöty. CHECKTänään tehnyt mieli mm. laskiaispullaa ja pitsaa plus käytännössä kaikkea ruokaa mistä on ollut puhe. Success
Tänään myös kevättänyt, joten naatin auringosta vain paikallaan kökkien yhden hetkosen verran. CHECKMua on nyt selkeästi alkanut kevättää!
Rumia ajateltu myös tänään. CHECKEi oo teistäkää kyllä iloa! :D Täytyy ite aatella rumia, eiköhän tämä tästä!
Noin 1 h sitten syöty. CHECKKaks tuntia sitten söin ja taas on nälkä. Aina nälkä ja kokoajan jano.
Ota myös kuva jostakin yksityiskohdasta, ja julkaise se täällä osottaen fuuterille. Saa hänkin projektillensa vauhtia.

Neuvon valitsemaan a:n. Bodaaminen kannattaa aina. Vaihtoehtojen ulkopuolelta: 1. kirjastossa käynti - pörssilehden luku businessMIEHen elkein, hihittelyä vorttumin ostosuosituksille. 2. elokuvissa käynti. Revenant-filmi. 3. NAISystävän luona visiteeraus, polkeminen pikku hikeen asti.
Ostin palan Nokiaa, mites pääomasijoittaja @vokot, onko Nokiaa pankin holvissa? Mukavat dipit teki tuossa, ja ajattelin jos se siitä lähtis takaisin sijoilleen kevään mittaan.