Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei parane. Kyykkytuloskin tippuis!Pitäsköhä tiputtaa painoa ja alkaa fitness-kissaksi. Se vaatii kyllä sen, että syön ensin jäätelön pois pakastimesta...
Mä teen silleen, että alotan nyt fitness-elämän, eli syön ton jäätelön pois. Sit ku se on syöty, nii lopetan ton fitness höpöhöpön.Ei parane. Kyykkytuloskin tippuis!
Höhöh.
Painetaan Siikkerin kans saman verran, vaikka Hän on minua keskivertoa pienemmän kikkelin verran pidempi! (22 cm)
Kuulostaa suunnitelmalle! Kerro illalla saitko tuloksia!Mä teen silleen, että alotan nyt fitness-elämän, eli syön ton jäätelön pois. Sit ku se on syöty, nii lopetan ton fitness höpöhöpön.
Sä taidat olla lihaksikkaampi (mitä sun tuloksia katsoo) kuin minä joten siitä sama painoLukios kämppis samoja mittoja ku sä ja paino mua sillo muutaman kilon vähemmän, eli jotai 60-62kg paikkeilla. Välillä sai naureskella, että kumpikohan meistä sitä moukaria heittää :D
. Mun paino ei millään meinaa nousta, ruoka ei vaan uppoa ja karkkilinjalle en mene.jotta olisit aito fitness bööna niin sun pitää kuvata sen sun annos ennenkuin syöt sen ja laitat hästägeilla jakoon aivan kaikkialle, vai miten se meniMä teen silleen, että alotan nyt fitness-elämän, eli syön ton jäätelön pois. Sit ku se on syöty, nii lopetan ton fitness höpöhöpön.
Mutta ootkin irma ja taas et ole irma ilman itseäsi. Ni!171/69 en nyt tosin tiedä kannattiko tätäkään kertoa täällä. Toisin kuin kajsnalla ja mursukkeella, minulla ei ole juurikaan lihasta vaan rasvaa.