Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höhöh.

Painetaan Siikkerin kans saman verran, vaikka Hän on minua keskivertoa pienemmän kikkelin verran pidempi! (22 cm)

nyt se selvisi!

olemme mm.Irman kanssa tuumailleet miksi Mikaelin youtubenimmari on niilo22

tv. vt 188/84

Lukios kämppis samoja mittoja ku sä ja paino mua sillo muutaman kilon vähemmän, eli jotai 60-62kg paikkeilla. Välillä sai naureskella, että kumpikohan meistä sitä moukaria heittää :D
Sä taidat olla lihaksikkaampi (mitä sun tuloksia katsoo) kuin minä joten siitä sama paino:). Mun paino ei millään meinaa nousta, ruoka ei vaan uppoa ja karkkilinjalle en mene.

entä olut

NAISellakin voi olla Miehekäs olutvatsa?

jos olisit BoyMan olisitko puolivuotta putkeen russiassa ja puolivuotta pötköön suomessa

saisi kunnon kesäloman!

kyllä tulis ripulia

Minä en kaipaa lämpöä, huoneistoni sisälämpötilakin on 19,8-20,2 astetta, onely

voi hyvin viihtyä pitkät päällä kotioloissa kin

Mä teen silleen, että alotan nyt fitness-elämän, eli syön ton jäätelön pois. Sit ku se on syöty, nii lopetan ton fitness höpöhöpön.
jotta olisit aito fitness bööna niin sun pitää kuvata sen sun annos ennenkuin syöt sen ja laitat hästägeilla jakoon aivan kaikkialle, vai miten se meni

Sanoisinko niin että paikalliset pitävät huolta itsestään very well. Tykkäävät fitneksestä. Salimuoti kuin Suomessa. Kaikki taitavat spagaatin.

Nimin. Salilla joka päivä vaikkei jaksais

171/69 en nyt tosin tiedä kannattiko tätäkään kertoa täällä. Toisin kuin kajsnalla ja mursukkeella, minulla ei ole juurikaan lihasta vaan rasvaa.

171/69 en nyt tosin tiedä kannattiko tätäkään kertoa täällä. Toisin kuin kajsnalla ja mursukkeella, minulla ei ole juurikaan lihasta vaan rasvaa.
Mutta ootkin irma ja taas et ole irma ilman itseäsi. Ni!

häh. Maailmaan mahtuu kaikki, minä ja muut.

Back
Ylös Bottom