Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltavuoro ja perjantai. Väsyttäis vähä.
Minä oon kuulkaa päästäny itteni ihan meneen. Hiukset värjäämättä, kulmakarvat nyppimättä eikä pahemmin oo huvittanu meikkaillakkaa. Tähän pitää tulla muutos.
Enpä ite aatellukaa tommosta vaihtoehtoa! Mä en vaa tiiä mitä säbäpojulla tekisin... :D Huhhuh.Kajsnalla on bdsm-henkinen nostovyö. Siihen voi käsiraudoilla napsauttaa heikomman säbäpelaajan kiinni. Ihan tosi! Olen itse nähnyt.
Hemmetti sehän se olikin mitä piti tehdä vielä tänään. Kulmakarvat piti nyppiä. Kaikki vehkeet kuntoon viikonlopuks: vaihda moottorisahaan laippa ja ketju, laita tietokoneeseen uus virtalähde ja nypi kulmakarvat.
Ai kamalaa. Minä leikkasin aamulla otsatukkaa kynsisaksilla. Nyt kelpaa.
Iltavuoro ja perjantai. Väsyttäis vähä.
Minä oon kuulkaa päästäny itteni ihan meneen. Hiukset värjäämättä, kulmakarvat nyppimättä eikä pahemmin oo huvittanu meikkaillakkaa. Tähän pitää tulla muutos.
Pidetään tänään tyttöjen ilta..
Voisit suukotella ja halailla sitä, kun se on sun bdsm-vyössä kiinni. Uskon että se kulkee kiltisti mukana. Raudoitettuna.Enpä ite aatellukaa tommosta vaihtoehtoa! Mä en vaa tiiä mitä säbäpojulla tekisin... :D Huhhuh.
Pidetään tänään tyttöjen ilta.
Sinä voit kiskoa niitä karvojasi, minä vastapalloon voin kiskoa vaikka 38 olutta.
Voisit suukotella ja halailla sitä, kun se on sun bdsm-vyössä kiinni. Uskon että se kulkee kiltisti mukana. Raudoitettuna.
Kajsnan salivyö?
Juu, ajattelinkin että sun luonteenkuvaan sopii jokin tuollainen sporttisempi malli :DAhaa, näin se homma siis toimii!
Ei oo iha noi korkee, mut tota mallia. Hyvin tukee kyykyssä!
Selkeesti seurustelulla ja asiaintilalla on asiayhteys!Iltavuoro ja perjantai. Väsyttäis vähä.
Selkeesti seurustelulla ja asiaintilalla on asiayhteys!