Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltavuoro ja perjantai. Väsyttäis vähä.

Minä oon kuulkaa päästäny itteni ihan meneen. Hiukset värjäämättä, kulmakarvat nyppimättä eikä pahemmin oo huvittanu meikkaillakkaa. Tähän pitää tulla muutos.

Parituntinen ulkoilu aurinkoisessa talvisäässä tuottaa erinomaisen ruokahalun!

Kajsnalla on bdsm-henkinen nostovyö. Siihen voi käsiraudoilla napsauttaa heikomman säbäpelaajan kiinni. Ihan tosi! Olen itse nähnyt.

Hemmetti sehän se olikin mitä piti tehdä vielä tänään. Kulmakarvat piti nyppiä. Kaikki vehkeet kuntoon viikonlopuks: vaihda moottorisahaan laippa ja ketju, laita tietokoneeseen uus virtalähde ja nypi kulmakarvat.

Minä oon kuulkaa päästäny itteni ihan meneen. Hiukset värjäämättä, kulmakarvat nyppimättä eikä pahemmin oo huvittanu meikkaillakkaa. Tähän pitää tulla muutos.

Ai kamalaa. Minä leikkasin aamulla otsatukkaa kynsisaksilla. Nyt kelpaa.

Minäkin meikkaan ehtoolla ennen siirtymistä klubille

ja sketsi:viikonlopun ratoksi

1349778014226

Minä ajattelin käydä suihkussa ennen lupille siirtymistä. Tarkemmin, piljaartia ajattelin mennä pesukomuutin kanssa pelaamaan. Saa vähän tuntumaa tikkuun ja palloihin.

Kajsnalla on bdsm-henkinen nostovyö. Siihen voi käsiraudoilla napsauttaa heikomman säbäpelaajan kiinni. Ihan tosi! Olen itse nähnyt.
Enpä ite aatellukaa tommosta vaihtoehtoa! Mä en vaa tiiä mitä säbäpojulla tekisin... :D Huhhuh.

Hemmetti sehän se olikin mitä piti tehdä vielä tänään. Kulmakarvat piti nyppiä. Kaikki vehkeet kuntoon viikonlopuks: vaihda moottorisahaan laippa ja ketju, laita tietokoneeseen uus virtalähde ja nypi kulmakarvat.

No hyvä, kun jollakin muulla on jäänyt kulmakarvat nyppimättä! Ei tartte tuntee itteensä niin yksinäiseksi tämän pulman kanssa.

Ai kamalaa. Minä leikkasin aamulla otsatukkaa kynsisaksilla. Nyt kelpaa.

Eikö. Tää elämä on niin kauheen vaikeeta välillä, kun ongelmat on tätä luokkaa. Miehenä olis varmasti paljon helpompaa.

Pidetään tänään tyttöjen ilta.

Sinä voit kiskoa niitä karvojasi, minä vastapalloon voin kiskoa vaikka 38 olutta.

Enpä ite aatellukaa tommosta vaihtoehtoa! Mä en vaa tiiä mitä säbäpojulla tekisin... :D Huhhuh.
Voisit suukotella ja halailla sitä, kun se on sun bdsm-vyössä kiinni. Uskon että se kulkee kiltisti mukana. Raudoitettuna.

Kajsnan salivyö?

tumblr_nolq3msMsb1r21xm5o1_500.jpg

Selkeesti seurustelulla ja asiaintilalla on asiayhteys!

Mun mielestä se on kyllä tämän hiuskriisin syytä. Olen tässä nyt Niilon lailla muuttanut mieltäni sataan kertaan eikä tästä jahkaamisesta meinaa tulla loppua. En jaksa naamallekaan mitään tehdä, kun hiukset on näin kamalat.

Back
Ylös Bottom