Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompa viestejä tänään, varmaan jonkin sortin ennätys. Ja vielä kerkiää sotkeen lisää shaissee.

Ryhmäseksiä, siihen tää aktiivisuus johtaa, se on melkein saletti. Mutta missä, mä ehdotan heatseekerin luona, eipäs kun sittenkin motherfukkerin luona niin ei mulla pääse erektio hiipuun matkalla, vanha mies kun jo olen.

Mikäs sen hauskempaa, näen sielunisilmin sut siin ikkunassa:ruoska:
Tatti kädessä.

edit. 10min. niin on tää lafka kiinni.

Nyt on American Sniperkin nähty. Aika samaa sarjaa noiden muidenkin tuoreempien kanssa. Ei huono, mutta ei mitenkään säväyttäväkään. En tiennyt tota kaverin tarinaakaan, niin loppu tuli puskista.

pakkasta enää -14 ja kaikki haasteet pyöräilyn osalta: ohi
tylsää!

6h16min

oletko unohtanut, että suosin suomalaista aina kun on mahdollisuus

googletin: sain uutta tietoa, olen luullut että foreca on ruåtsalainen

,mutta,koska,kun,Minä ja Jossu katsomme vertailuluvun samalta sivustolta molemmat: ovat luvut vertailukelpoiset

Tuskimpa, jos kuten muutkin valtion virastot; kyseinen laitos on jaettu vastuualueisiin, jotka toimivat täysin toisistaan tietämättöminä, ettei vahingossakaan saataisi tehokkaammin mitään aikaan.
Seinäjoella oma pituuden arpomisalgoritmi ja Pirkanmaalla omansa->Tulokset eivät ole vertailukelpoisia.

Back
Ylös Bottom