Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ootkos Mike kattelut Netflixiwtä Making a Murderer dokumenttisarjaa? Mitä mieltä?
Toissa sivulla oli.

Oletko tsiikannut netflixistä Making a Murdereria?

http://www.imdb.com/title/tt5189670/

Jos et niin tsiikaa! Hyytävä tarina ja tuli katsottua lähes putkeen kaikki jaksot. Mikä pahinta niin tosi tarina aidoilla kuvauksilla.

Aloitin eilen illalla ja katoin 0800 aamuun saakka. Koskaan en näin koukuttavaa matskua ole katsonut. Ei ole suotta kehuttu.

Mitä modia voisit suositella mulle? Alkaa nykyinen istick 50w tulitusnappi vetelee viimisiään tai sitte sormivoimat ei riitä painaa sitä enää. Mitää järkkyä tehomyllyä en tarvi, kunhan olisi tuon vanhan veroinen.
Voisin samalla tilata uuden tankin, vaikkapa tuon Aspire Cleiton mitä tuossa kehuit.

Ei suo kiinnostais tehdä pelivideota missä pelaat ja puhut samalla paskaa :D
Voishan tota nauhottaa samalla höpötykset, en tosin yhtään tiedä mitä sitten tulee puhuttua kun keskittyy pelaamaan, kovin hiljaa me aina porukassa Trialsissakin ollaan. Mutta voisin vetää ihan randomisti yhden mapin ja höpötellä samalla.

Mitä modia voisit suositella mulle? Alkaa nykyinen istick 50w tulitusnappi vetelee viimisiään tai sitte sormivoimat ei riitä painaa sitä enää. Mitää järkkyä tehomyllyä en tarvi, kunhan olisi tuon vanhan veroinen.
Voisin samalla tilata uuden tankin, vaikkapa tuon Aspire Cleiton mitä tuossa kehuit.
VapeMX on kova, ostin ite just. Akkukesto jumalainen ja on kevyin 2x18650 boxi koskaan.

Hola Mike,

Tuli vedettyy aamusali pitkästä aikaa ja tulihan mieleen, että millä jaolla vetäisit itse viikon reenit, jos olisi mahdollista käydä joka päivä aamu, sekä ilta sali. (ei nyt tietenkään 14 reeniä viikkoon, mut u got the point).
Ja sitten keventelisi aina joka 4-5:s viikko.

Vai kannattaako vaan pitäytyä ''normaalissa'' iltareenailussa, perus 5 jakoisella?

Salitaustaa sen 10 vuotta äböut, joista ''tavoitteellista'' sen 4 vuotta.
Työvuorot 8 - 16.

Kiitos infosta!

Back
Ylös Bottom