Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On parempi mitä ensimmäinen. Smokin clearoja en ole testannut, mutta Aspiren Cleito on tulossa postissa, katotaan mitä se sanoo.Onko Triton 2 selkeästi parempi kuin alkuperäinen?
Oletko Smokin clearoja ikinä kokeillut? Mitä mieltä?
No minä jo ajattelin.Ainiin, se utin paidaton allaskuva oli vissiin vanhoilta reissuilta. Jostain googlesta sen löysin.
Hieno tai hieno, mut en ainakaan tee kellekään mitään pahaa. Silti omaan melkoisen kasan vihaajia.
En mä tiedä onko se kritiikkiä. Yleensä kriitikko on jollain asteella pätevä sitä kritiikkiä jakamaan. Pertti Konalasta ei ehkä "paska sinfonia" huudolla asetu kategoriaan kritiikki.En ymmärrä kritiikkiä mitä saat.
Minkälaista treeniä olet niille vetänyt ja minkälaisella kierrolla?Olisiko Mikellä antaa jotain hyviä vinkkejä armottoman huonoon käsien kehitykseen? Toki oma pituus 194cm tekee käsistä helposti pienen näköiset, mittaa kylmänä vajaa 44cm, mutta kehitys viimeisen vuoden/kahden aikana on ollut todella hidasta, vaikka tässä on kevyesti moottoriakin ahdettu. Treenitaustaa on noin 5 vuotta, ja tuntuu että lähes kaikkea on kokeiltu. Kädet tällä hetkellä nelijakoisella ohjelmalla tulevat joka 5. Päivä uusiksi.
Kierto on rinta-olkapäät, selkä, kädet, jalat, lepo ja sitten alusta.Minkälaista treeniä olet niille vetänyt ja minkälaisella kierrolla?
Pitää olla helvetin nöyrä ja vahvoja mielipiteitä ei saa olla jos haluat että kaikki pitää sinusta. Jos olet edes vähän kovaäänisempi ja jääräpäinen niin tulee paskaa niskaan ja vielä enemmän jos olet menestynyt. Ihmisillä on kyllä vaikeaa kuin aina pitää haukkua muita jotka ovat menestyneet paremmin joillain tavalla. Iltalehden kommenteista huomaaTässä vaimokkeen kanssa katsottiin haastattelua ja molemmat ollaan sitä mieltä että olet fiksu ja mukava mies. Kiva kuunnella jutustelua. Jatkakaa samaan malliin. En ymmärrä kritiikkiä mitä saat.
Voitsitko kertoa jonkun hyvän vinkin miten sitä osaisi saada enemmän unta että näyttäisin 40v saman näköisenä kuin sinä :D Minä kun en ilman lääkkeitä nuku yhtään.