Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on parta läpi vuoden. Se on naamarissa kiinni.Eiköhän....futher sonnustautuneena partaan.
Samoin. Tosin vain ns kolmen päivän sänki.Mulla on parta läpi vuoden. Se on naamarissa kiinni.
Luvassa melkoinen menestystarina. Kai siihen tulee ahdin?Mopo-rojekti nytkähtää eteenpäin ens viikolla, ku haen jigi-ainekset ja jonkun markan migin.
U20- ja liiga-kiekkoa vuorotellen.
Lasissa Nognen God Jul. Aika raskas, mutta varsin toimiva joulujuoma.
U20
5-0 oujee
Kaks. Tissitkin tulee pareittain.Samoin. Tosin vain ns kolmen päivän sänki.
Luvassa melkoinen menestystarina. Kai siihen tulee ahdin?
Joo. Mä ajattelin, että jos sais jigissä heftiin ja kiikuttais koko paskan sitten tutulle ammattihitsarille, joka tekis kunnolliset saumat. Jos sitä enemmän innostuu, niin hommaa sit vähän laadukkaamman vermeksen.Markan migissä on niitä kivoja ominaisuuksia, jotka lisää jännitystä ja mielenkiintoa. Tuleeko lankaa ja jos tulee, nin mitä vauhtia. Sitten ihmetellään kun ei vaan tuu saumaa ;-)
Ja Pata-KooKoo 1-0.
Ei tuu perkele.Entäs tarakka?
![]()
Kuulostaa suunitelmalta.Joo. Mä ajattelin, että jos sais jigissä heftiin ja kiikuttais koko paskan sitten tutulle ammattihitsarille, joka tekis kunnolliset saumat. Jos sitä enemmän innostuu, niin hommaa sit vähän laadukkaamman vermeksen.
Joo. Kattelin jo, josko löytyis joku etullinen hybridikone (mig/tig), mutta vähintään kilo taitaa mennä jos haluaa parannuksen siitä markan koneesta.TIG.
![]()
Sauma on silkkaa seksiä. Käyn vaihtamassa kuivat pöksyt.
No budjetti on vielä avoin. Samoin aikataulu. Suurin investointi tulee kuitenkin olemaan mylly ja vaihteisto. Eli jos jois kaljaa sen aikaa kun on rahat kasassa noita varten...Paljonko tuossa toimintasuunnitelmassa on budjetoitu asennusjuomien hankintaan? Saattaa sitä keskiolutta jonkun verran mennä.