Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kertokaa hyvät ihmiset, onko tämä minun tekemä "biisi" paska? Tein musiikkivideon jossa käytin elokuvaa "The Warriors Way", muuten kaikki on itse tehtyä. Mutta jos sanotte, että se on paska niin se on.. se ei oikeastaan ole edes biisi.. vaan se on oma "taidonnäyte" minkälaista soundia voi saada omalla puli konella ja ja puli vehkeillä. Eli joo.. kuhan hupina laitan tännekin tämän...

Tuossa muuten sit kärsii olla soundit TOSI kovalla jos on mahdollisuus jollakin kuunnella..

View: https://www.youtube.com/watch?v=H5AuWnfk64Y

Mites muut? Tuliko lahjoja? Jos niin mitä?
Riedelin single malt -lasit oli ihan hauska yllätys. Oon suhtautunut vähän skeptisesti noiden antiin viskin maistelussa, mutta pieni epäilys heräsi, että voivat jopa tuodakin jotain pientä lisää. Pitääpi vielä testata ajatuksella ja täysin selvin päin.

Riedelin single malt -lasit oli ihan hauska yllätys. Oon suhtautunut vähän skeptisesti noiden antiin viskin maistelussa, mutta pieni epäilys heräsi, että voivat jopa tuodakin jotain pientä lisää. Pitääpi vielä testata ajatuksella ja täysin selvin päin.
Itsellä on 1 tuollainen kanssa ja vaikka hienoja ovatkin, useimmiten tuee Glencairnista juotua.

Minä oon tainnu olla melko tuhma tänä vuonna, kun en saanu yhtään lahjoja.

Itsellä on 1 tuollainen kanssa ja vaikka hienoja ovatkin, useimmiten tuee Glencairnista juotua.
Mä en taas välitä tosta lasimallista, vaan oon käyttänyt ihan perus aromilasia. Molemmissa em. on vaan se miinus, että kun suuaukko on kovin pieni, niin alkoholi peittää helposti muut aromit tuoksussa. Tuossa noi Riedelin lasit erottui edukseen, ei tullut perinteistä pistävää alkoholin tuoksua ensimmäisenä nokkaan.

Toisekseen se ulospäin kaareutuva suuaukon malli on sellainen, että juoma kaatuu pikkaisen eri osaan kieltä, ja saattaa vaikuttaa jonkin verran makuaistimukseen, mutta nää on vähän näitä, että en tiedä, miten paljon painoarvoa pitäs antaa. Olin kyllä huomaavinani eroa, kun juotiin jotain ihan perus blendiä ensin grogilasista ja lahjojen avaamisen jälkeen noista Riedelin kiuluista. 18-vuotiasta Glenlivetiäkin maistettiin, ja sujuvasti sekin meni alas noista.

Viimeksi muokattu:
Oon ehkä ollu hieman tuhmana lahjojen määrän perusteella. Onneks paketoin kaikkea mahollista itelleni. Ei jääny ihan nolliin saldo.

Minä oon tainnu olla melko tuhma tänä vuonna, kun en saanu yhtään lahjoja.

Lahjat ovat kiltin tytön ja kiltin pojan lohdutuspalkintoja.

Kinkkua vielä kilotolkulla syömättä. Enemmänkin ongelmana, että kuka ton kaiken pupeltaa... Tekemätön paikka vain yhdelle, joskin nälkäiselle syöjälle.

Syttyihän ne.

1936933_10207382536394424_6801105247407416083_n.jpg

Melkein ilman bensaa.

Mä en taas välitä tosta lasimallista, vaan oon käyttänyt ihan perus aromilasia. Molemmissa em. on vaan se miinus, että kun suuaukko on kovin pieni, niin alkoholi peittää helposti muut aromit tuoksussa. Tuossa noi Riedelin lasit erottui edukseen, ei tullut perinteistä pistävää alkoholin tuoksua ensimmäisenä nokkaan./QUOTE]

Itsellä ei ole Glencairnin (eikä Riedelinkään) kanssa koskaan ollut ongelmana alkoholihöyryt. Kai tämäkin riippuu nenän herkkyydestä ja toki klyyvarin koosta ja muodostakin varmaan.

Back
Ylös Bottom