Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ehkä kärjistin hieman. Ja tunnustettakoon että kun tulin töistä kotiin, ulko-oven kahvassa oli roikkumassa merry christmas tekstillä varustettu kassi.
Olin ihan ooämgee.

Parilla ranskalaisella viivalla:

-"SDP on nyt suurin puolue" Ja tämä on saavutettu tekemättä A) yhtään B) mitään. Osoitus demokratian suurimmasta ongelmasta ja samalla äänestäjien saatanallisesta tyhmyydestä.

Se on saavutettu olemalla poissa Suomen historian huonoimmasta hallituksesta. Kyseinen hallitus on osoitus tuosta, minkä mainitset.

Se on saavutettu olemalla poissa Suomen historian huonoimmasta hallituksesta. Kyseinen hallitus on osoitus tuosta, minkä mainitset.
Ei ole omaa lehmää ojassa missään suhteessa mihinkään suuntaan, mutta täytyy sanoa, että kaukana on huonoimmasta tämä hallitus. Sille SDP:n ja toki kokkareiden ja aikaisemmin kepunkin luomat pohjatyöt ovat vaan ajaneet maan sellaiseen jamaan, että yleisen taloustilanteen ollessa mitä on tällä hallituksella nyt vaan ei ole työkaluja, joita käyttää tilanteen korjaamiseksi.

Edellinen shitback-hallitus taas kyllä jää historiaan yhtenä paskimmista eva.

Nyt tulee kunteille vinkki jolla pärjää aina kun äänestyslappuun pitää jotain piirtää: "Oleellista ei ole se ketkä on hallituksessa, oleellista on vain se että kommarit EI siellä ole.

Ne on nuo Virheiden äänestäjät pahimmin vieraantuneet todellisuudesta.
Se on kato se todellisuus vaan erilainen siellä kuplan sisällä. Loppujen lopuksi virheidenkin ajatusmaailma "luonnon puolesta" on ajatuksena ihan kaunis, mutta kun omassa kontekstissa takerrutaan lillukanvarsiin ja kaikki energia käytetään oman ylemmyyden harhaluuloiseen pönkittämiseen ja muiden mielipiteiden väheksymiseen...mitähän olin sanomassa...ai nii, perseestä on tommonen.

Yritin tuossa yllä kainosti muistuttaa, että edes Pakkotoistolla ei olla poliittisesti yksimielisiä. Toivoisin, että ainakin Off-topic voitaisiin pitää poliittisesti suhteellisen neutraalinen paikkana, jossa niin persut, kokkarit, vihreät kuin kommaritkin voivat sovussa kirjoitella asiallisia juttuja.

Mutta jos politiikkaa halutaan täällä enemmänkin ruotia, joudun oikeasti miettimään, haluanko osallistua keskusteluun oikeasti. Koska en halua esiintyä täällä omalla nimelläni, se johtaisi todennäköisesti hiljenemiseeni ainakin tässä ketjussa ja mahdollisesti Pakkotoistolla yleisesti.

Eihän näitä ole mikään pakko lukea saatika välittää sen enempää. Minäkin viis veisaan 99 prosentista pakkiksen politiikkakeskusteluista ja vastaavista, mutta ei se paskanpuhumiseen osallistumista ole estänyt.

Hyvä on sitten, asiallista onely.

tumblr_ne8k0vDgX91tauas6o1_500.gif

Yritin tuossa yllä kainosti muistuttaa, että edes Pakkotoistolla ei olla poliittisesti yksimielisiä. Toivoisin, että ainakin Off-topic voitaisiin pitää poliittisesti suhteellisen neutraalinen paikkana, jossa niin persut, kokkarit, vihreät kuin kommaritkin voivat sovussa kirjoitella asiallisia juttuja.

Mutta jos politiikkaa halutaan täällä enemmänkin ruotia, joudun oikeasti miettimään, haluanko osallistua keskusteluun oikeasti. Koska en halua esiintyä täällä omalla nimelläni, se johtaisi todennäköisesti hiljenemiseeni ainakin tässä ketjussa ja mahdollisesti Pakkotoistolla yleisesti.
No ei sitten kannata aloittaa provosoimalla, jos ei kiinnosta keskustella ;)
Koska kaikki l. Minä, eivät ymmärrä hienovaraisia tai edes epähienoja vihjailuja.

Mutta joo, jatketaan olennaisella:
3c44f5aee8fe3c23ae11e8c520349acf.jpg

Molemmat varmuuden vuoksi, sehän voi olla tyttö tai poika

Ei vit, hain just mansesta ruåttalaiset yhdistelmävaunut, autokaukalon (testivoittaja), pinnasänky, soffa, tilpehööriä ym.
Taidan jättää pleikkarit ja kopterit ostamati ja odotella taas lähtöä kuukaudeks siperiaan.

edit.
Kävi kuulkaa kuntit äiti ja tyvär tänä aamusti ovella Jessen asialla! Halus lukea kirjasta virkkeitä mulle. Mulle vanhalle pakanalle, äpärälle ja ennenkaikkea miehekkäälle miehelle.

Viimeksi muokattu:
Vihreät on persiistä. Ei vaiteskaan, kaikki ihmiset on samasta puusta, ihania joka iikka. Asia käsitelty osaltani.

Mutta asiaan, tunnin päikkärit veny neljään tuntiin. Tuli vähän kiire gymille. Onely 8 min ja olin petistä pukkarissa

Voi kunpa kaikki ihmiset ymmärtäisivät asiat oikein, eli kuten minä, olisi maailma paljon parempi paikka. Tai siis ainakin paljaita tissejä näkyisi enemmän joka puolella.

Back
Ylös Bottom