PTVGYM Jooel Vatanen

Itseäkin ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät jotain vierasta kieltä osaamatta todellisuudessa käyttää/ puhua sitä oikein. Kuitenkin, ulkomaisia kieliä puhumalla ja niitä käyttämällä oppii. Tässäkin ketjussa olet alituiseen pätemässä enkun kielioppivirheistä, mitä hyödyt siitä? ":)"

Mikäli mennään pakkiksen(=Herra Rauta) oppien mukaan on kyseessä yksilö jolle vaimo ei anna ja elämä on yhtä tossun alla nyhväämistä alfamiesten maailmassa, minkä johdosta paha olo purkaantuu kieliopettajan muodossa punttifoorumeilla?

Miten ois video, jossa kävisit läpi lepäämisen merkitystä ja mahdollisimman optimaalista toteusta yleisellä tasolla? :) Kyseinen aihe on tärkeä, mutta lienee kaikki bodaajat nukkuu tai lepäilee aina kun on joutilasta aikaa kun ei ole osunut blogikirjoituksia tai videoita eteen (voin olla tosin sokea/kuuro) muulloin kun kisadiettien aikana, joissa kerrotaan uniongelmia. Tai sitten "asutaan somessa", kuten minä nyt keskellä yötä... :D

Tätäkin kun lukee, tulee mieleen että ei sua tuolloin treenaaminen kiinnostanutkaan. Sillon kun pidetään siitä bodaamisesta, ei sitä ajatella työnä, eikä sitä haluta jättää pois koska siitä NAUTITAAN.

Nimenomaan. Silloin se ei niin paljon kiinnostanut ja intti taas kiinnosti. Joten tein asiat "tärkeysjärjestyksessä" ja jätin treenaamatta. Ja nyt taas intin jälkeen olen treenannut säännöllisesti ja syönyt hyvin ja paino on jo noussut hyvään tahtiin. Oli se intin 9 kuukauden tauko jonkun mielestä sitten hyvä tekosyy olla bodaamatta tai mitä ikinä haluaakaan miettiä, minulle se oli paras ratkaisu. Keskittyä sotaleikkeihin ja panostaa niihin. Nyt taas on aikaa ja energiaa panostaa bodailuun ja se ei todellakaan ole mitään "työtä" minulle vaan tykkään siitä ja se on tärkeä tekijä elämässäni tällä hetkellä.

EDIT: Vähän turhan myöhään vastasin kyllä tähän aiheeseen. Parempi lienee jättää jo tämä aihe taakse ja jatkaa eteenpäin :)

Miten ois video, jossa kävisit läpi lepäämisen merkitystä ja mahdollisimman optimaalista toteusta yleisellä tasolla? :) Kyseinen aihe on tärkeä, mutta lienee kaikki bodaajat nukkuu tai lepäilee aina kun on joutilasta aikaa kun ei ole osunut blogikirjoituksia tai videoita eteen (voin olla tosin sokea/kuuro) muulloin kun kisadiettien aikana, joissa kerrotaan uniongelmia. Tai sitten "asutaan somessa", kuten minä nyt keskellä yötä... :D

Aihe on hyvä ja tärkeä mutta tosta on vaikee tehdä mitään sen ihmeellisempaa videoo kun vastaus on yksinkertainen, lepää niin paljon kun kiireiltäsi kerkeät :)

Oho! Thaimaaseen lähdetty lomailemaan :D Meinaako Vatain tuoda sieltä "tuliaisia" eikös se ole ihan "perussettii" kehonrakentajille muutenkin? ;)

Oho! Thaimaaseen lähdetty lomailemaan :D Meinaako Vatain tuoda sieltä "tuliaisia" eikös se ole ihan "perussettii" kehonrakentajille muutenkin? ;)
Tuliaisten tuominen on ihan perus settiä niin kehonrakentajien keskuudessa kuin myös muidenkin ihmisten. Varmaan kummitytölle ostan muutaman tuliaisen/joululahjan mutta en varmaan muille ostele.

Tulipa tuossa aamusella kuunneltua Vatasen vuoden vanhaa Q & A videota. Mainitsit takaolkapäiden laahaavan hieman jäljessä muihin lohkoihin verrattuna, aikaisemmin oli vielä selvästi enemmänkin jäljessä. Mikäs on tilanne tällä hetkellä omasta mielestä ? Vieläkö olkapäätreenit alkavat takaolkapääliikkeellä ?

Tulipa tuossa aamusella kuunneltua Vatasen vuoden vanhaa Q & A videota. Mainitsit takaolkapäiden laahaavan hieman jäljessä muihin lohkoihin verrattuna, aikaisemmin oli vielä selvästi enemmänkin jäljessä. Mikäs on tilanne tällä hetkellä omasta mielestä ? Vieläkö olkapäätreenit alkavat takaolkapääliikkeellä ?
Melkein kaikilla tuppaa olemaan se ongelma ettei takaolkapäässä ole niin paljoa massaa kuin edessä taikka sivulla, osittain johtuen varmaan siitäkin kun olkapäät treenataan aina isoista pikku liikkeisiin ja takaolkapäät monesti niitä viimeisimpiä juttuja treenissä ja väsyneenä tekemisen laatu voi olla heikohkoa. Olkapäät kokonaisuudessaan ihan paskat joten nyt vaan yleisesti massaa ja paljon. Takaolkapäät tulee kesken treenin yleensä, eli ei alussa mutta ei välttämättä sitten viimeisenäkään.

Huomenna 14.12. on meikäläisellä AC-nivelen resektio eli saa nähdä kuinka kova kuntoutus on saada jo muutenkin huonossa kunnossa olleet olkapäät (tai koko äijä) minulle hyvähköön kuntoon. Työmaata tulee ainakin riittämään...

Back
Ylös Bottom