Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olenkohan tulossa vanhaksi, fuufaitterssin tämä joka soi juuri nyt kuulostaa hyvältä biisiltä

juuri nyt kun kuuntelet radiota

kuuletko saman kun minä, nyt

Minulle on opetettu, että lakki päässä ei syödä. On muuten oikeesti kummallinen tunne syödä lakki päässä. Ei ihan helpolla voi vahingossa jäädä etes päähän, vaikkakin aika alasti yläpäätäni tykkään pitää muutenkin.

Nyt pressopannukahvit ja ajan tappoa, kunnes saan kyydin.

Mikä on ollut pahin tai ikävin asia / vertaus mitä sinulle on sanottu 2015 livenä tai täällä pakkiksella, pikkasen pilkettä silmään ja muistelemaan

Mikä on ollut pahin tai ikävin asia / vertaus mitä sinulle on sanottu 2015 livenä tai täällä pakkiksella, pikkasen pilkettä silmään ja muistelemaan
Jaaa a, pitääpä oikein miettiä.

Ei kyllä tule oikein mitään mieleen. En oikein kerran pahoita mieltäni toisten sanomisista. Ajattelen yleensä, että jos toinen sanoo jotenkin ei mukavasti, se joko tarkoittaa sitä ja omassa toiminnassa on oikeasti muutettavaa. Jos taas pohdinnan jälkeen oma toimintani on sellaista, kuten haluankin olevan mutta toinen silti asiasta sanoo, niin sanokoot. Ei vaikuta omaan päivään tai mielialaan.

Ehkä se tosin on jäänyy mieleen, kun tuo kumppani saattaa sano esimerkikksi "et IKINÄ ajattele mua". Ja se ikinä sanan kuuleminen sai hänen niskaansa sellaisen palauteryöpyn, että just esimerkki tapauksessa tunti sitten kysyin "mitä haluat syödä?". Se juuri on sitä toisen huomioon ottamista. Joten älä sano IKINÄ. Nyt sitten jos se lipsahtelee niin kuittailen siitä jo nauraen.

Eli, ei nyt oikeasti tule mitään mieleen. Ihmiset vaan takertuu toisten sanoihin ja sit on oikeus pahoittaa mieli. Lapsena opetettiin että " se joka toista haukkuu, sen oma napa paukkuu".

Onhan tässä kuullu vähä vaikka millasta haukkumista, mut aikalailla saman tahon puolesta nii ei niille oikee korvaa letkauta, ku sieltä voi tulla mitä tahansa tekstiä, jos on vähän paskempi päivä.

Omalla kohalla pahimmaks kokemukseks voisin sanoa sanomatta jättämisen. Elokuussa luulin, että vois jotai juttua kehkeytyä parisuhde mielessä, mutta yhtäkkiä toisen viestejä tulee yhä harvemmin ja sisältö muuttuu. Sitten kun kohteliaasti laittaa viestiä (ehkä parilla kirosanalla höystettynä, koska olin jo samasta asiasta muutamaan otteeseen kysyny...), että vois iha suoraan sanoa, ettei enää kiinnosta nähä tai kuulla musta, nii herrasta ei kuulu viestin jälkeen yhtään mitään. Mulle ois kelvannu vastaukseks, että oikeessa olet, ei kiinnosta. Tosta jäi aikaslailla paskat fiilikset.

Oppia ikä kaikki jne. Jotkut tykkää hoitaa noita asioita tuollai, ja noissa nyt lähinnä kannattaa vaan unohtaa kyseinen tyyppi, jos rupeaa tulemaan radiohiljaisuutta. Tuleepi vaan tyhmä olo, jos ite laittelee viestejä ilman vastausta.

Ja kunnon kännithän auttaa kaikkeen.

Aika moni tuntuu hoitavan noi asiat tolleen! Tai sitten mulle vaan on sattunu tommoset tapaukset :D Luulis vaan, että suoraan kysymykseen ois helppo vastata suoraan, mutta ei näköjään. Vaikka onhan se vastaamatta jättäminenkin jonkinlainen vastaus, mutta kai sitä nyt vois ees sen viimesen viestin laittaa.
Juuuu, tuo sankari saa mennä menojaan, ku ei kerta ees kehtaa sanoa, ettei kiinnosta :D

Back
Ylös Bottom