Jaha ilmeisesti toi mun löytämä onkin vaan joku powerarmor frame mihin pitää lisätä suojia. Oon kyl ihan hukassa muutenkin kaikkien kledjujen kanssa. Oon käyttänyt pelkkää minutemen uniformua kun se näyttää mulle parhaat suojatasot, mutta onko se fiksumpaa koota asu monista eri suojista. Eli jos mun rintapanssarilla on pienempi suojataso kun tolla kokoasulla, mutta rintapanssariin saa liitettyä lisäksi kaikki raajasuojat niin nostaako se sitä kokonaissuojaa? Pää ihan tyhjä tällä hetkellä. En osaa paremmin selittää :D. Hirveä kasa noita *legendary suojia ja mietin pitäiskö ne lykätä vaan kaikki niskaan vaikka tuleekin turhia kiloja.
Ootteko muuten ikinä törmännyt suicide mutanttiin. Oli aika hektistä kun juoksen takaperin karkuun ja räiskin haulikolla kun mua jahtaa mutantti joka meinaa räjäyttää meidät molemmat fatmanin ammuksella. Sanomattakin selvää kumpi onnistuin tappamaan kumman. Kuolin.
Muutaman kerran on tullu vastaan, ei oo kivoja otuksia ei.
Toisekseen jos noi kaikki armorit nakkaa päälle niin eihän tuo äijä jaksa enää kantaa aseita ku painaa niin pirusti? Tästä syystä tuleekin käytettyä brotherhood of steelin power armoria jatkuvasti :D