Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko pääomatuloja on riittävästi?Vokotille:
No oma työ on ihan mukavaa, mutta enhän minäkään töissä olisi, jos rahaa olisi siten, että elo taittuisi pääomatuloilla.
Multa revittiin viisudenhampaat jo 16v. Olisi kuulemma mahtunut ihan o.k mutta revittiin ennaltaehkäisevästi pois ettei myöhemmin tule hallaa(kuten MTM1977:lle.). Kumma että ne on antaneet sen mennä sulla tuohon pisteeseen , jätkä vuotaa huomenna kuin pistetty sika.

Hittoon vaan kummatkin samaan rahaan
Ei vaan, noi suukirurgiset operaatiot ovat "jänniä" . Itseltä lähti vuosi sitten leikkauksella yksi mätä missä oli ns. pallojuuret.
Ei ollut pokkaa normi hammaslääkärillä lähtee koittaan, suukirurgi sen otti, vai onko se hammaskirurgi, sama sen väliä.
Ite olen laskeskellut siten, että tuollainen 30k tulisi irrota vuodessa, jotta voisi päivätyöt jättää ja pitää elintason siedettävänä. Joten lähemmäs miltsiä olisi laskennallisesti tähdättävä pääoman määrässä. Tuohon vielä pikkusen matkaa, kun korko- ja osinkotulot taitaa olla tälle vuodelle luokkaa 2-3k.Paljonko pääomatuloja on riittävästi?
Mulla ne tais ihan pokalla nyppästä 2 kerralla, ei voi muistaa, niin kauan aikaa.
Suosittelen jotain nestemäistä syötäväksi, eli juotavaksi, ärsyttävää kun ruuan muruja menee ekana päivänä sinne holeen, kumma muutan ettei ne tikkaa ikeniä,kai ne sitten paranee niin nopeasti ettei kannata.
Millillä tuo vaatisi vain 3% tuoton vuodessa. Puoliskallakin pitäis lähelle 30k päästä.Ite olen laskeskellut siten, että tuollainen 30k tulisi irrota vuodessa, jotta voisi päivätyöt jättää ja pitää elintason siedettävänä. Joten lähemmäs miltsiä olisi laskennallisesti tähdättävä pääoman määrässä. Tuohon vielä pikkusen matkaa, kun korko- ja osinkotulot taitaa olla tälle vuodelle luokkaa 2-3k.
Jos lupaat mulle jatkuvan/riskittömän kiinteän 6%:n tuoton vuosittain hautaan asti, lykkään sulle massia tulemaan sijoitettavaksi.Millillä tuo vaatisi vain 3% tuoton vuodessa. Puoliskallakin pitäis lähelle 30k päästä.
Riskitöntä en viitsi luvata. Etkä sä uskoisi, vaikka lupaisin.Jos lupaat mulle jatkuvan/riskittömän...