Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

yäk

hammaslääkäri ei ainakaan olisi Minun ammattini

sinne huljahti kupillinen teikköweitä insomniumin tahdissa

#down wit te sun

Multa revittiin viisudenhampaat jo 16v. Olisi kuulemma mahtunut ihan o.k mutta revittiin ennaltaehkäisevästi pois ettei myöhemmin tule hallaa(kuten MTM1977:lle.). Kumma että ne on antaneet sen mennä sulla tuohon pisteeseen , jätkä vuotaa huomenna kuin pistetty sika.

multa ei oo ers ikinä tutkittu onko mulla allaalla viisaita, vuosi sitte lääkäri sano että joskus vois röntkenillä kattoa onko ne ja missä asennossa jos on

ylläällä on puhjennu ja saavat oleilla sielä

Minä oon juossu tänään pää kolmantena jalkana paikasta toiseen. Työpari meinas, että ei tässä töitä tehdessä mikään hiki pidä tulla. Se onkin Mies. Ja katsoo sivusta, kun minä teen hommia. Piru vie.

Miehillä on helppoa ku ei tarvi käyttää päätä kolmantena jalkana

Minulla taas on harvinainen työpäivä jos ei tule hikiki, vaikka olen Mies

Multa revittiin viisudenhampaat jo 16v. Olisi kuulemma mahtunut ihan o.k mutta revittiin ennaltaehkäisevästi pois ettei myöhemmin tule hallaa(kuten MTM1977:lle.). Kumma että ne on antaneet sen mennä sulla tuohon pisteeseen , jätkä vuotaa huomenna kuin pistetty sika.

Ylhäältä on aikoinaan poistettu molemmat. Alhaalla on molemmat tallessa, toinen alkoi nyt oireilla, toinen on edelleen "tarkkailussa".

Hittoon vaan kummatkin samaan rahaan:ruoska:
Ei vaan, noi suukirurgiset operaatiot ovat "jänniä" . Itseltä lähti vuosi sitten leikkauksella yksi mätä missä oli ns. pallojuuret.
Ei ollut pokkaa normi hammaslääkärillä lähtee koittaan, suukirurgi sen otti, vai onko se hammaskirurgi, sama sen väliä.

She call me Mr. Boombastic say me fantastic, touch me in me back
she say I'm Mr. Ro...mantic
She call me Mr. Boombastic say me fantastic, touch me in me back she say
I'm ro... Smooth just like silk
Soft and coddle hug me up like a quit
I'm a lyrical lover no take me for no filth

Hittoon vaan kummatkin samaan rahaan:ruoska:
Ei vaan, noi suukirurgiset operaatiot ovat "jänniä" . Itseltä lähti vuosi sitten leikkauksella yksi mätä missä oli ns. pallojuuret.
Ei ollut pokkaa normi hammaslääkärillä lähtee koittaan, suukirurgi sen otti, vai onko se hammaskirurgi, sama sen väliä.

Ei sitä toista kannata nyt alkaa operoimaan, kun sillä puolella ien on ehjä ja ei aiheuta mitään ongelmia. Voi olla, että sille ei tarvitse koskaan tehdä mitään. Eikä välttämättä olisi hyvä idea leikata molempia samalla kertaa, kun syödäkin pitäisi jotenkin :D

Kirurgi tämänkin hoitaa, ei ole normihammaslekurin hommia nämä.

Mulla ne tais ihan pokalla nyppästä 2 kerralla, ei voi muistaa, niin kauan aikaa.
Suosittelen jotain nestemäistä syötäväksi, eli juotavaksi, ärsyttävää kun ruuan muruja menee ekana päivänä sinne holeen, kumma muutan ettei ne tikkaa ikeniä,kai ne sitten paranee niin nopeasti ettei kannata.

Paljonko pääomatuloja on riittävästi?
Ite olen laskeskellut siten, että tuollainen 30k tulisi irrota vuodessa, jotta voisi päivätyöt jättää ja pitää elintason siedettävänä. Joten lähemmäs miltsiä olisi laskennallisesti tähdättävä pääoman määrässä. Tuohon vielä pikkusen matkaa, kun korko- ja osinkotulot taitaa olla tälle vuodelle luokkaa 2-3k.

Mulla ne tais ihan pokalla nyppästä 2 kerralla, ei voi muistaa, niin kauan aikaa.
Suosittelen jotain nestemäistä syötäväksi, eli juotavaksi, ärsyttävää kun ruuan muruja menee ekana päivänä sinne holeen, kumma muutan ettei ne tikkaa ikeniä,kai ne sitten paranee niin nopeasti ettei kannata.

Kyllä tuohon tikit tulee.

edit:
silloin ei tullut, kun vaan normaalisti nypättiin hammas pois, mutta tässä leikkauksen yhteydessä tulee.

Ite olen laskeskellut siten, että tuollainen 30k tulisi irrota vuodessa, jotta voisi päivätyöt jättää ja pitää elintason siedettävänä. Joten lähemmäs miltsiä olisi laskennallisesti tähdättävä pääoman määrässä. Tuohon vielä pikkusen matkaa, kun korko- ja osinkotulot taitaa olla tälle vuodelle luokkaa 2-3k.
Millillä tuo vaatisi vain 3% tuoton vuodessa. Puoliskallakin pitäis lähelle 30k päästä.

Mulla ei laitettu kun ne pallojuuret leikattiin pois, kai se lähti niin nätisti. Sulla on kyllä aika viturallaan se hammas kuvauksesi perusteella.
Toivottavasti menee sullakin nätisti ja ettei tarvisi ottaa kuin se viisaudenhammas pois.

Millillä tuo vaatisi vain 3% tuoton vuodessa. Puoliskallakin pitäis lähelle 30k päästä.
Jos lupaat mulle jatkuvan/riskittömän kiinteän 6%:n tuoton vuosittain hautaan asti, lykkään sulle massia tulemaan sijoitettavaksi.
Kyllä, olen perillä millaisilla tuotto-odotuksilla sijoitellaan ja mitä laskennassa voi käyttää. Todellisuus saattaa sitten olla toinen.

30k netto vuos riittävä leppoisaan elämään. Tosin pitäis olla maallinen velatonta. Eli toinen miltsi perushankintoihin.. Nojoo puolikaskin riittäis jos enempää ei annettais.

Nimin. Lotto vetämässä.

Ps ei se nyt niiin pitkä oo. Mut uimahallissa aina ilman pyyhettä pukkarista suihkuun kuitenkin

Back
Ylös Bottom