Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huippufiilis hyvän olkapäätreenin jälkeen! :heart:

Minulle Jallu on Provinssijuoma. Silloin se maistuu parhaalta. Sitä otetaan joko kolan kanssa tai raakana.

Minulle provinssi on fosters juoma

jos nyt saisi toivoa provinssiin,saarilavalle, bandeja, ne olisivat: kotiteol ja sólstafir

Minäkin luultavasti toivoisin tuota Solstafiria sinne ja Graveyardia. Ghostia en viitsi edes mainita.

Miksi mopsi ei voi nauttia elämästä?

#nautintoaine ns.laatupäihde

red ale 5,5%

image.webp

#synkkyydestä syntynyt

Ruskeita viinoja ei pidä kyllä sotkea kolaan. Yhh. Rommi ehkä pieni poikkeus, mutta jos on tarpeeksi hyvää rommia, niin sekin kannattaa juoda sellaisenaan.

Illalla olis keikkaa tarjolla. NAISduo.

Pirulainen, pitäskö metsästää ja maistaa joku mallaskosken tuote..

Minä voisin tässä pistää jakoon viisauden, jonka äitini muutama vuosi sitten minulle sanoi: itse oot valintas tehny.
Kyllä! Enkä kadu mitään (ainakaan tällä hetkellä) eikä mulla oikeasti useinkaan ole edes erityisen rankkaa. Tajusin ihan vasta juuri että mua ahdistaa se pelko, jos en ehdi enää elämässäni mitään muuta tekemäänkään enkä saa aikaan enää mitään muuta. Ikäkriisi meets kärsimättömyys.

Maxxille varoituksen sana

pelkään voimakkaasti että parhaat mallaskosken tuotteet löytyvät hanasta ääsjoelta onely

Viikonloppu yksin kotona. Salilla käyty ennen puolta päivää. Ja loppuillan ohjelmassa lähinnä seinän tuijottamista.

lähde ihmeessä ihastelemaan minkämoista kitaravallia Jouni, Miitri ja Janne saavat aikaan

en keksi toista bändiä joka kykenisi samaan, se on valtava

Minä olen jo matkalla

Viikonloppu yksin kotona. Salilla käyty ennen puolta päivää. Ja loppuillan ohjelmassa lähinnä seinän tuijottamista.

Does not compute. Aina on todo-listalla jotain joka pitäis tehdä. Vaikka lukea kirjaa jos ei muuta.

Kävin muuten ekaa kertaa leikkauksen jälkeen saunassa. Otin vain mummolöylyt varmuuden vuoksi mutta ihan kivaa silti oli.

Back
Ylös Bottom