Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se se oliskin melkoinen päivä kuntosalijumpalla kun yhtäkkiä kykenis kyykkyämään 13kiloa suuremmilla punnuksilla kun normaalisti
kuntsalijumpasta mieleen tuli, että kuinkas muilla kunteilla kulkee penkki
Minä kokeilin tehtä olikohan viime vai toissa viikolla penkkiä ekaa kertaa viime talven jälkn
kyllä kuuskymppiä nousi, enempää ei viittiny, sattu olkapäähän
Hyvä!Noo kyllä mä kyykkäsinkin, säilyi kanssapumppaajain mielenrauha!
Omasta ja edustamani itseni puolesta toivotan sinut juhlallisesti tervetulleeksi.Täältähä löyty ammattimainen paskanjauhantaketju. Konsulttina kun ei oikeita töitä tehdäkkään niin tulinpa paikalle rymisyttelemään kivespussejani. ugh!
Tervetuloa myös omasta puolestani. Täällä keskustelunaiheet vaihtelee perseestä perämoottoriin, joten jokaiselle jotakin jne.Täältähä löyty ammattimainen paskanjauhantaketju. Konsulttina kun ei oikeita töitä tehdäkkään niin tulinpa paikalle rymisyttelemään kivespussejani. ugh!
Minä en oo jaksanu vielä tällä viikolla mennä salille, ku ei oo huvittanu. Oon vaan ollu ja tuntenu itteni typeräksi ja lihavaksi. Tänään kyllä ajattelin mennä salille tuntemaan itteni typeräksi ja lihavaksi. Ja voimattomaksi, koska onhan kyykkyä tiedossa, mutta se ei vaan kulje.
Toivon syvällä sisimmissäni, ettet tarkoittanut tätä kaksimieliseksi lausahdukseksi, vaan siten että Irma on narun toisessa päässä:Epäilen että irma on kiskonut munkkeja kaksin käsin.
Tervetuloa myös omasta puolestani. Täällä keskustelunaiheet vaihtelee perseestä perämoottoriin, joten jokaiselle jotakin jne.
Ootko sä syönyt jotain typerää ja lihavaa, esim. Tuksun ?
Kun sitähän sanotaan, että olet mitä syöt.