Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Sinulla on mahdollisuus alkaa luomaan verkostoa ja yritys maksaa siitä Sinulle hyvät palkkiot. Mukaan voi lähteä myös ilman jäsenhankintaa - ei siis ole pakollista luoda verkostoa. Verkoston rakentaminen auttaa meitä kaikkia tulevia OneCoinin omistajia. Mitä enemmän valuuttaa omistavia henkilöitä on maailmanlaajuisesti, sitä enemmän toivomme valuutalle tulevan arvoa, arvostusta, hyväksyntää potentiaalisten kauppapaikkojen suhteen, tunnettuutta ja valuutan mahdollisimman vakaata arvonnousua ja arvon säilymistä sekä ostovoimaa kauppapaikkoihin jne. Nyt 13.10.2015 on jo noin 612 000 jäsentä, joista kiinalaisia noin 350 000, suomalaisia noin 8000, joten kasvuvauhti on huimaa eli jo 2000-6000 jäsentä/päivä. Tämän vuoden lopussa arvioidaan jäseniä olevan 1 000 000 ja kahden vuoden kuluttua useita miljoonia. Mitä aiemmin olet mukana, sitä hyödyllisempää se Sinulle on, koska alussa louhinta on helpompaa, mutta mitä enemmän sitä louhitaan, sitä vaikeammaksi kolikoiden löytyminen käy.

MasterCard lisää myös OneCoinin käytettävyyttä - pian me kaikki jäsenet saamme ne käyttöömme ja ensi vuonna MasterCardiin tulee ominaisuus, joka konvertoi kaikki OneCoinit euroiksi, dollareiksi ym. Voimme maksaa tällä kortilla tulevaisuudessa missä vain"

Nyt, vokot, alkaa olla jo kiire! Äkkiä rippilahjarahat tuottamaan!

Johnny nostaa varmaan 150

toisen käsi kiinni patterissa

MÖYKKYNEN tekee 150kilolla havviskääntöä, ulosteellä käyntien välissä

Täältähä löyty ammattimainen paskanjauhantaketju. Konsulttina kun ei oikeita töitä tehdäkkään niin tulinpa paikalle rymisyttelemään kivespussejani. ugh!

se se oliskin melkoinen päivä kuntosalijumpalla kun yhtäkkiä kykenis kyykkyämään 13kiloa suuremmilla punnuksilla kun normaalisti

kuntsalijumpasta mieleen tuli, että kuinkas muilla kunteilla kulkee penkki

Minä kokeilin tehtä olikohan viime vai toissa viikolla penkkiä ekaa kertaa viime talven jälkn
kyllä kuuskymppiä nousi, enempää ei viittiny, sattu olkapäähän

Minä teen pelkästään sotilaspenkkiä ja vinopenkkiä, mutta sarjapainot on pysynyt samana tai oikeastaan inan noussut, vaikka treenikerrat ovat olleet keskimäärin 1-2 krt/vko jo puolisen vuotta.

Noo kyllä mä kyykkäsinkin, säilyi kanssapumppaajain mielenrauha!
Hyvä!

Se olisi tämän viikon jälkeen edessä kahden viikon kesäloma. Onneksi näyttää olevan normirantakelit vielä.

Minä en oo jaksanu vielä tällä viikolla mennä salille, ku ei oo huvittanu. Oon vaan ollu ja tuntenu itteni typeräksi ja lihavaksi. Tänään kyllä ajattelin mennä salille tuntemaan itteni typeräksi ja lihavaksi. Ja voimattomaksi, koska onhan kyykkyä tiedossa, mutta se ei vaan kulje.

Täältähä löyty ammattimainen paskanjauhantaketju. Konsulttina kun ei oikeita töitä tehdäkkään niin tulinpa paikalle rymisyttelemään kivespussejani. ugh!
Tervetuloa myös omasta puolestani. Täällä keskustelunaiheet vaihtelee perseestä perämoottoriin, joten jokaiselle jotakin jne.

Minä en oo jaksanu vielä tällä viikolla mennä salille, ku ei oo huvittanu. Oon vaan ollu ja tuntenu itteni typeräksi ja lihavaksi. Tänään kyllä ajattelin mennä salille tuntemaan itteni typeräksi ja lihavaksi. Ja voimattomaksi, koska onhan kyykkyä tiedossa, mutta se ei vaan kulje.

Ootko sä syönyt jotain typerää ja lihavaa, esim. Tuksun ?
Kun sitähän sanotaan, että olet mitä syöt.

Epäilen että irma on kiskonut munkkeja kaksin käsin.
Toivon syvällä sisimmissäni, ettet tarkoittanut tätä kaksimieliseksi lausahdukseksi, vaan siten että Irma on narun toisessa päässä:

picu7185oxh.jpg

Ootko sä syönyt jotain typerää ja lihavaa, esim. Tuksun ?
Kun sitähän sanotaan, että olet mitä syöt.

Ei ole Tuksu ollut ruokalistalla. Munkkejakaan en ole kiskonut kaksinkäsin. Tosin sen verran herkuttelin tuossa yks päivä, että söin kokonaisen pullapitkon ja join aika paljon maitoa. Ja taisin mä tuossa syödä puolikkaan paketin lakritsiAinoa kans toisena päivänä. Oli hyvää.

Ai mutta nyt on kuulkaa Irman sisustusvimma taas päässyt valloilleen. Tekeillä on (tai siis sitten, kun saan sen suunniteltua loppuun) uus tv-taso ja tilasin äsken pari Gigerin julistetta tuon yhden seuraksi eBayta hyväksikäyttäen. Oon ihan holtiton!

Tällä viikolla kävi niin, että salilla oli vain 7 nuorta naista ja minä. Yhdet erittäin pyöreät pakarat sieltä löytyi. Penkki on jäänyt aika vähiin olkapään takia. Vinopena käsipainoilla tuntuu paremmalta. Mun selkää ei tykkää etu/takakyykystä ollenkaan. Käsipainokyykky onnistuu, mutta polveen oottaa siinäkin. Kesällä oli paino alimmillaan 82kg ja tänään aamulla näytti 86kg. Pelkkää lihasta varmaan tullut lisää.

Back
Ylös Bottom