Miksi syntyisi mellakka, epäiletkö sinä näiden rauhantahtoisuutta ja sopeutumiskykyä?
Koska suurilla huonot olosuhteet omaavilla pakolaisleireillä on käynyt näin. Ja kyllä, epäilen, että kun tarkoituksella lähdetään luomaan mahdollisimman huonoja olosuhteita jollekin porukalle, niin siitä syntyy ongelmia. Uskotko itse toisin vai?
Miten on kohdeltu huonosti, jos oikeasti pakenee sotaa ja väkivaltaa on tyytyväinen, kun pääsee turvaan saa ruokaa ja suojan päänsä päälle.
En minä ole sanonut, että olisi kohdeltu huonosti Suomessa. Mutta täällähän ehdotetaan, että turvapaikanhakijoita tulisi kohdella nykyistä huonommin asuttamalla heitä telttoihin ja eväämällä heiltä vapaa liikkuvuus sijoituspaikkansa ulkopuolella. Eli toisinsanoen perustamalla keskitysleirejä, joiden ainoa tarkoitus on heikentää näiden ihmisten olosuhteita.
Kyllä vankilassakin saa ruokaa ja katon päänsä päälle, mutta olisitko sinä siihen tyytyväinen?
Miksi valehtelet koko ajan ja laitat sanoja toisten suuhun?
Missä kohden olen valehdellut?
Miksi 70% tulijoista on 20-35 vuotiaita miehiä, ei naisia eikä lapsia?
Kysy heiltä itseltään tai joltain asiaa tutkineelta. Tai lue se Hesarin artikkeli, jossa arveltiin syitä.
Miksi syytätä huonosta kohteusta vaikka heitä kohdellaan paremmin kuin monia kantaväestöön kuuluvia?
Kuinka turvapaikanhakijoita kohdellaan paremmin kuin monia kantaväestöön kuuluvia? Kuinka moni suomalainen asutetaan telttoihin ja tarjotaan käytännössä pelkkä ruoka ja akuutti terveydenhoito? Köyhimmälläkin suomalaisella on paremmat etuudet kuin turvapaikanhakijalla (huom. ei turvapaikan ja oleskeluluvan saaneella).
Olet pelkkä trolli, joka lietsoo vihaa ja riitaa.
Joo.