Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu... mutta jostain tuli vaan mieleen että ehkäpä siellä meijerillä on joku vihervasemmisto-suvakki suuttunut Miken kommenteista liittyen maahanmuuttoon jne..

Ja mitä Mayoriin tulee, niin mä en rehellisesti yksinkertaisesti tiedä mitä mä siellä olen tehnyt kun ollaan treenattu samalla tapaa siellä vuosia. Mulle ei ole annettu mitään nimiä, aikoja, paikkoja tai tapoja miten olen käyttäytynyt ulospotkujen tapaan. Ja olen kysynyt niin monta kertaa. Syyt ovat olleet vain että ei haluta kertoa kuka on valittanut ja mistä on valittanut, kunhan on valittanut. Siellä on jaettu ihmisille varoituksia ennenkin, mulle ei edes varoitusta ensiksi annettu, vaan suoraan ulos. Voitte kuvitella miten semmoinen vituttaa kun salia ollut perustamassa ja sitä tukenut bannereilla ja videoilla vuosia. Ja mä painotan nyt, olen käynyt viime kuukaudet läpi enkä yksinkertaisesti vain saa päähäni mitä olen tehnyt väärin.

Kun olen kysynyt että selittäkää mulle mitä olen tehnyt, niin tämmöisiä vastauksia olen saanut.

Yleinen annettu syy on, että olemme pelottavia kun treenaamme. Joten onnea vain kaikille bodareille jatkossa, kenkää voi tulla ihan milloin tahansa ja turha pyytää sen kummempia perusteluja. Kymmeniä jäseniä on mukamas valittanut, mutta yksikään ei ole nimeänsä antanut, eikö olekin hassua. Siis ei ainutkaan.

Jos aletaan väittämään, että käyttätyy aggressiivisesti salilla, niin olisi vähän saatanan hyvä antaa esimerkkejä, muuten menee pikkaisen erikoiseksi. Voisin kuvitella miten ilman perusteluita ja esimerkkejä joku saa kenkää nimikkeellä "Seksuaalinen häriintä", joka sitten leviää nettiin. Morjens.

Mä nyt vain koen, että toi oli vain niin väärin kaiken tämän jälkeen. Olisin ansainnut edes ajoissa varoituksen, että muutama jäsen pelkää kun treenataan liian kovaa. Mutta ei, yhtäkkiä ilmestyi yhtenä päivänä kymmeniä valittajia syystä jota ei kukaan kerro.

Kumma kun minä en huomannut mitään pelottavaa teissä kun pari kuukautta sitten vielä treenasin Mayorssilla :D. Onkohan joku jonne jättänyt painoja taas huller om buller
ympäri salia tai mennyt kesken sarjan johonkin laitteeseen, ja kun sitten tästä Petteri tai Mike ovat vähän opastaneet porukkaa ovat jonnet kostoksi valittaneet teistä henkilökunnalle.

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu... mutta jostain tuli vaan mieleen että ehkäpä siellä meijerillä on joku vihervasemmisto-suvakki suuttunut Miken kommenteista liittyen maahanmuuttoon jne..

Juu bodarithan tunnetusti ovat jopolla ajavia viherhippi-homoja että jos joku ei tällaista ajatusmaailmaa jaa nin bannit vaan samantien! :D

Nyt kun menette veljekset FAST:n konttorille kuultavaksi olis hyvä tilaisuus neuvotella sopimukset uusiksi ja hinnat kohilleen. On kaiketi tullut niin paljon positiivista palautetta FAST.lle,että luulis olevan pohjaa tsekata hintoja ylös.
Ja onhan noita klikkauksia tullut myös pakkotoiston sivulle.
Lyötte rätingit pöytään ja ei kun nimet alle
V-U kato

Mulle tuli jo kauan sitten fiilis, että joku meijerillä ei diggaa Mikestä. En siis itse koskaan ole kyseisellä salilla käynyt, mutta sellaisen kuvan sain mm. "musalistojen mainstreamauksesta", ja lähinnä siitä tavasta jolla se tehtiin, sulta asiasta mitään ennakkoon kysymättä. Voin toki olla väärässäkin, mutta sellainen fiilis mulle ainakin välittyi.

Mulle tuli jo kauan sitten fiilis, että joku meijerillä ei diggaa Mikestä. En siis itse koskaan ole kyseisellä salilla käynyt, mutta sellaisen kuvan sain mm. "musalistojen mainstreamauksesta", ja lähinnä siitä tavasta jolla se tehtiin, sulta asiasta mitään ennakkoon kysymättä. Voin toki olla väärässäkin, mutta sellainen fiilis mulle ainakin välittyi.
Sama henkilö joka ajoi tätä bannia hallituksessa, oli myös sen listan poiston takana kun joku oli siitä valittanut.

Tämä ei ole oma mielipiteeni, mutta joidenkin mielestä toi Miken ja W:n meininki Mayorsilla saattaa vaikuttaa semmoselta maailmanomistajameiningiltä. Hengaillaan sohvalla tuntikaudet ja heitetään läppää kovaan ääneen. Treenatessa varataan useampia laitteita samaan aikaan supereita tehdessä, pidetään ääntä jne jne. Riittää, että jollaki on menny maku koko touhuun. Siksi sieltä ei välttämättä mitään selitystä ole tullut. Ja kenties, jos noi maahanmuuttoläpät on jollekin liikaa ja siksi on peli vihelletty kerrasta poikki. Joku semmonen syyhän se on mitä ei näköjään ääneen voida sanoa.

Sikäli hölmöö, että ton kuuluis olla hc-sali, akatkin synnyttää sielä prässissä. Me ei kamalasti koskaan treenatessa huudettu. Mut kai tosta halutaan Minna Lahden pikku virkkuuseura jossa soi Janne Tulkki.

Ja mä haluun mun 50 euroa takas jonka just lahjoitin pakarakoneen ostoon jota en edes käyttänyt.

Olisi mielenkiintoista ihan uteliaisuudesta tietää, montako uutta saliasiakasta meijeri on saanut pelkästään Miken videoiden takia? Veikkaan, että Gymlog ykkösestä lähtien uusien maksavien asiakkaiden määrä, jotka ovat meijerille ainoastaan videoiden innoittamana löytäneet ei ole mitätön?

Sikäli hölmöö, että ton kuuluis olla hc-sali, akatkin synnyttää sielä prässissä. Me ei kamalasti koskaan treenatessa huudettu. Mut kai tosta halutaan Minna Lahden pikku virkkuuseura jossa soi Janne Tulkki.

Ja mä haluun mun 50 euroa takas jonka just lahjoitin pakarakoneen ostoon jota en edes käyttänyt.
Kun reenaa ja elää HC-tyylillä aina tulee sanomista.

Olihan toi Peterin kommentti Mayorsin fb-sivuille vähän ajattelematon, mutta ei se nyt voi ainaskaan yksin olla syynä tähän banniin. Voihan se olla, että sillä on ollut jotain vaikutusta päätökseen nyt kun on valituksia ruvennut sateleen. Kyllähän tommonen varmaan ihmisiä pelottaa, mutta ei ny VITTU. Vittu tää maailma on niin täynnä tissiposkia ja ihmisiä tuntuu pelottavan nykyään kaikki. Miten nää ihmiset uskaltaa ylipäätään käydä kaupassa jos tällainen kommentointi ja kovaa reenaaminenkin jo pelottaa?

Olisi mielenkiintoista ihan uteliaisuudesta tietää, montako uutta saliasiakasta meijeri on saanut pelkästään Miken videoiden takia? Veikkaan, että Gymlog ykkösestä lähtien uusien maksavien asiakkaiden määrä, jotka ovat meijerille ainoastaan videoiden innoittamana löytäneet ei ole mitätön?
Miettinyt aivan samaa monesti, ja oma arvaus on että: vitusti.

Back
Ylös Bottom