Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tofut ja soijat jätän kauppaan. Syön mieluummin oikeaa ruokaa. Tämä oli semipromo. Mukavaa sunnuntain jatkoa.

Eipä tule täälläkään juurikaan käytettyä, joillekin kavereille joskus tofua laittelen. Soijarouhe on kyllä kätevä lisä retkimuonaan, mutta oon ruvennut suhtautumaan siihen vähän epäileväisesti.

Juu juu ja lastulevystä, ku n keittää pehmeeksi ja maustaa kunnolla.

Mad skills. Pentuvuosista 8 vietin idunpurijana, joten jäi siitä ajasta jokunen oikein kelvollinen resepti käteen. Tai päähän, en mä mitään reseptejä käytä koskaan. Ruuanlaitossa.

Mä voisin syödä heinäsirkkoja ja vaikka matoja (ainakin jauheena), jos olisi lihasta luovuttava. Eläinproteiinista en luovu.

Ovat muuten hyviä, kerrassaan loistavaa naposteluun.

11856411_10153658146558729_1602766706517361227_o.jpg

"
Myönnetty: 3 minuuttia sitten
Seriously Likeable!
Content you have posted has attracted 100 likes.
"
Ei tää kirjottelu TÄYSIN turhaa ole :D Nyt äkkiä se bunkkeri ja emäntä

Mää just mietin että alkaa noita jauhomatoja olla jo useampi kilo tuolla kasvamassa. :D Pitää varmaan laittaa myyntiin, kun ei niitä itse niin usein tule syötyä, niin populaatio kasvaa kuitenkin tyyliin potenssiin :confused:

Kai niitä joku torista ostais. Eläimille myös huippuravintoa.
Tuollasia laatikoita on useampi.
2015-09-13 15.08.57.webp
Vanhan salaatinnivaskan sinne kiskasin reilu tunti sitten. Sinne se katos. Banaanin tarrakin siellä näyttää olevan. Menee mallikkaasti kerran banaaninkuoretkin :D Ribsien luitakin näyttää näkyvän. Nekin on hyvä kierrättää tuon lootan kautta, niin saadaan nekin hyötykäyttöön.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suomen ensimmäinen hyönteisravintola tuloillaan? :) Mistä moinen idea?
Evira vai mikä olikaan, kieltää suomessa hyönteisten myymisen ihmisille ravintona. Toistaiseksi.

Viime vuoden syksynä vaan mielenkiinnosta ostin 100 g matosia. Tuolla ne ovat möyhineet suht pienellä vaivalla. Ja saa niitä sitten välillä paistella sipulin kera, kun haluaa naposteltavaa. Kavereille niitä oon kans tarjoillut. Mukavaa sormi purtavaa, eikä lainkaan hullumman makuista. Vähän pähkinäinen tai popkornimainen maku.

Back
Ylös Bottom