Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla toimii, koitas boottaa selain ekana.Miksei toimi äänet youtubevideoissa mitkä on upotettu pakkikselle? Kun avaa saman videon sovelluksessa niin äänet toimii.
Jotkut proot vetelee treenin aikana purkkaa, ainakin Phil Heath, liekö nälkään vai, vai miksi.
Aina polvet vähän huonoa tykkää kun isommilla paukuttaa hackissa, koska meen ihan pohjaan ja ylikulmaan. Mutta kun sitä ei tee usein isoilla, niin olen välttynyt ongelmilta. Polvet ja olkapäät voi naksua ja paukkua, mutta jos tähän ei liity kipua, ei kannata olla huolissaan. Kipuun pitää aina reagoida rehellisesti ja vakavasti.
Mä nimenomaan pyrin päkiöille viemään painospistettä, koska tämä ottaa mulla huomattavasti paremmin etureisiin. Jos taas kantapäillä paino, ottaa enemmän takaosastoon. Mä vien ylikulmaan aina polvet.Jotkut sanoo, että hacki ei ota polviin, jos prässätessä painopiste on päkiöiden sijaan kantapäillä. Saatko itse tehtyä ns. "kantapäillä" prässäten? Mulla taas menee liiaksi päkiöille ja tällöin polviin tulee välillä liikaa painetta, joka taas haittaa kovien sarjojen tekoa. Ton kantapää lähtöisen asennon löytäminen tuntuu olevan omilla välityksillä hankalaa.
Vitargo sisältää sitruunahappoa, joten se on aika paha hampaille, tod.näk. valmiin vitargojuoman ph on siinä 2-4 korvilla.. On totta, että kaikki ruokailu aiheuttaa happohyökkäyksiä, mutta normaalisti ruokailu on ohi 10-15 minuutissa, ja suun ph palautuu aika äkkiä tollasesta normaaliksi..Happohyökkäys tulee kun ruokaillaan, pahimpia on toki kaikenlaiset limut, mutta harjaamalla ehkäisee paljon. Vitargosta ei mitään tietoa, se kun ei ole hiilihapollista, niin lienee kevyempää kamaa kuin limonaadit. Mutta siis kaikki ruokailu aiheuttaa happohyökkäyksen, joten saa lopettaa syömisen kokonaan jos sikseen on. Harjaamaan siis mars, ei nyt kesken treenin, mutta ainahan on purkka keksitty jos asia kovasti treenin aikana ressaa.
Kyllä imo, jos treeni kestää vaikkapa sen 1,5h niin on järkevämpää lipittää sitä juomaa tasaisesti koko treenin ajan. Näin ainakin minun käsitykseni mukaan etenkin hiilihydraatista treenin aikana saadaan "maksimaalinen" teho irti. Voihan sitä vaikkapa Utin tapaan heittää aina hörpyn vettä toisesta sheikkeristä perään, siemaistuaan ensin intraa.Vitargo sisältää sitruunahappoa, joten se on aika paha hampaille, tod.näk. valmiin vitargojuoman ph on siinä 2-4 korvilla.. On totta, että kaikki ruokailu aiheuttaa happohyökkäyksiä, mutta normaalisti ruokailu on ohi 10-15 minuutissa, ja suun ph palautuu aika äkkiä tollasesta normaaliksi..
Mutta kun salijampat lipittää pitkin treeniä sitä reenijuomaa joskus jopa 2 tunnin ajan, on suun ph aika koetuksella pitkän aikaa ja damagea syntyy melkeen pakostikin pitemmällä aikavälillä..
Jos on pakko ottaa treenin aikasta lisäravinnetta, niin olisi parempi, että sen ottaa lyhyemmän aikavälin sisällä, eikä lipitä meneen pitkin treeniä.
Punttitreenit on samanlaisia edelleen, ainoa ero on, ettei tehdä metabolisia ja niitä on vähän ikävä. Ne oli oikeasti kierolla tavalla siistejä tehdä. Keksittiin erilaisia useita toiminnallisia komboja ja sitten veivattiin niitä useampi kierros. Ne oli aina iltatreenin päätteeksi ja siinä oli kiva vetää ihan täysillä kun tiesi, että sitten himaan nukkumaan.Onko Mikellä ikävä Peterin edellisen dieetin treenejä ? Kummasta tyylistä tykkäät enempi verrattuna nykyiseen ?
No tankkeja mitä olen tässä nyt testailut, niin jos ei halua ilmavirran osalta suoraan keuhkoihin, niin sitten ehdottomasti Kayfun 4, mutta se vaatii sitten kunnon setupin teon. Sitten taas vaihtopäillä olevat tankit, kaksi omaa suosikkia on Kanger subtank ja hiljattain saamani todella loistavasti toimiva Aspire Triton. Noilla irtoo höyryä jo rakenneltavien drippereiden tasoisesti jos nyt ei aleta mitään 0.0XX ohmeja veivaamaan.Suosittele Mike "parasta" modi- ja tankkicomboa mulle, hinnalla ei niin suurta väliä, muttei mitään 200e hightecciä kuitenkaan.
Melkein vuoden päivät ollut käytössä Innokin MVP 20w ja nautilus mini setti käytössä. Alkaa akunkesto olla vaan vähän huonohkoa ja ei meinaa jaksaa tulittaa kunnolla.
Edit. onko enjuicella mielestäsi mitään muuta hyvää käyttönestettä kun tämä menthol primo, ainut mitä olen tilannut?
2007 V6 FSI Tiptronic. 3 litran bensa 280Hp, ei tosin painonsa takia nopea, 8,7sec. Loistava auto kaikinpuolin. Kulutti tosin ihan helvetisti bensaa, mun käytössä 16 litraa satkulla. Jos maasturi pitäis taas ostaa, niin ottaisin Touaregin hybridin. Hieno auto, iso ja turvallinen.Mike, sullahan oli se Touareg aikoinaan vai muistanko väärin.. Millä koneella ja mikä oli vuosimalli? Millaiset kokemukset autosta muuten?
Okei. Kiitti!2007 V6 FSI Tiptronic. 3 litran bensa 280Hp, ei tosin painonsa takia nopea, 8,7sec. Loistava auto kaikinpuolin. Kulutti tosin ihan helvetisti bensaa, mun käytössä 16 litraa satkulla. Jos maasturi pitäis taas ostaa, niin ottaisin Touaregin hybridin. Hieno auto, iso ja turvallinen.
No tankkeja mitä olen tässä nyt testailut, niin jos ei halua ilmavirran osalta suoraan keuhkoihin, niin sitten ehdottomasti Kayfun 4, mutta se vaatii sitten kunnon setupin teon. Sitten taas vaihtopäillä olevat tankit, kaksi omaa suosikkia on Kanger subtank ja hiljattain saamani todella loistavasti toimiva Aspire Triton. Noilla irtoo höyryä jo rakenneltavien drippereiden tasoisesti jos nyt ei aleta mitään 0.0XX ohmeja veivaamaan.
Tritonia voi ajella yli 50W tehoilla, Subtankkia siellä 30W korvilla. Joten box modiksi joku 50-70W boxi. Mulla noita boxeja riittää, Fulgoris 40W, Sigelei 100W, Hanamodz mini 30W. Vaporshark DNA 20(tosin hajos). Pegasus 60W. iStick 50W, Reo mini. Ja tilasin just eVic VT:n. Voisin sulle suositella tota eVic VT modia vaikka en sitä ole vielä testannut.
Enjuicen primot on kaikki hyviä, vaikkakaan en muuta kuin menttoolia käytä, olen kyllä muita testannut, mutta en pidä vapossa mistään vahvasta erikoisesta mausta.
ihan helvetinmoista hepreaa.. Ei mulla muuta. Jatkakaa.Peteristä varmaan tuntuu juuri tältä kun Mike puhuu peleistä, kameroista yms :DJumalauta nyt ei kyllä tajua sanaakaan tästä höpötyksestä!ihan helvetinmoista hepreaa.. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Ymmärrän proscrollerin ahdinkoa tällä hetkellä enemmän kuin koskaan ennen :DPeteristä varmaan tuntuu juuri tältä kun Mike puhuu peleistä, kameroista yms :D
Osta no nicciä ja lantraa.Mites tuolta enjuicelta kun ei alle 11mg vahvuista nestettä saa? Tekisi mieli höyrytellä jotain 6mg luokkaa.