Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

savolainen tais alottaa 16 vuotiaana? Toi kaverihan on treenannu vasta vissiin vuoden muutenkin? Samalla kun ulisette tosta, menkää itkemään Markollekkin. Jokainen tekee omalle kropalleen mitä tykkää, eise ole teiltä keltään pois. Paremmalta näyttää jo kuin puolet pakkiksesta!:)

Itse ainakin aion pistää tämän nuorukaisen seurantaan. Olisi mielenkiintoista nähdä miten kaverin touhut kehittyy tässä vaikkapa seuraavan 5 vuoden aikana. Onko enään edes hengissä silloin?

Toi 2,5g myrkkyjä on varmaan ihan "naturaali" taso bostinille, kun itekkin kehuskeli dieetillä vetelevän 13g viikossa kaikki yhteenlaskettuna.. :eek:kunnon apina :D
Tässä muuten se Bostinin 13gemminen kuuri. Just in case jotakin kiinnostaa.

Sust 2590mg week (370mg ed)
Test prop 700mg wk (100mg ed)
Mast 1400mg wk (200mg ed)
tren A 2100mg wk (300mg ed)
Primo 1050mg wk (150mg ed)
Eq 1050 mg wk (150mg ed)
NPP 700 mg wk (100mg ed)
Winny 1050 mg wk (150mg ed)
Var 770mg wk (110mg ed)
Proviron 770mg wk (110mg ed)
Halo 420mg (60mg ed)
Winny 420mg (60mg ed)
t3 55mg ed
clen 50-80mg ed
10-12iu GH ed
+slin
+peptides
+synthol

Eq 1050 mg wk (150mg ed)
NPP 700 mg wk (100mg ed)
Var 770mg wk (110mg ed)
Halo 420mg (60mg ed)
Winny 420mg (60mg ed)
t3 55mg ed
clen 50-80mg ed
10-12iu GH ed
+slin
+peptides
+synthol

Mitäköhän menee rahaa päivässä noihin? :D bodaus on halpa harrastus...

Mitäs väliä sillä on missä kunnossa sitä itse kukin on ollut 15v tai 20v?? Eihän muulla ole merkitystä kuin se, että mikä on kuntosi tänään. Menee muuten siihen pubissa päivystäjien jorinoihin, et "sillon ku mä olin, ni...."
eli Arskakaan ei ole mitään, kun ei ole parhaiten päiviensä kunnossa? Vain se merkkaa mikä kondis sillä on nyt. Pyh, ihan pelle koko Arnold Schwarzenegger:rolleyes:

eli Arskakaan ei ole mitään, kun ei ole parhaiten päiviensä kunnossa? Vain se merkkaa mikä kondis sillä on nyt. Pyh, ihan pelle koko Arnold Schwarzenegger:rolleyes:
No mietitääs sitä arskan kondista sitte ku pitää tänki asian kanssa saivarrella. Ukko on 68v. Ei ihan mahottomia rasvakertymiä, ikäisekseen todella nuorekas ja lihaksikas. Omaisuutta kertynyt sen verran, ettei "paskalle taivu". Tehnyt uraa urheilussa, elokuvissa ja politiikassa. Mä väittäisin, että ukon päivän kondis on kova!!

Kaiken lisäksi mitä tohon Bostiniin tulee, niin kyllä on pojalla sysipaskat geenit mitä tulis noiden lääkkeiden "hyötykäyttöön".. Eli kun katsoo kuvia tosta Bostinista, niin ei kyllä ihan näytä siltä että käyttää tommosia määriä :D Tai sitten on vaan harvinaisen hyvä sietokyky, että tarttis tommosia määriä. Ja vaikka tää 13g olikin vissiin lyhkänen 8vkon kuuri ja justiinsa dieetillä, mutta silti...

Mitäköhän menee rahaa päivässä noihin? :D bodaus on halpa harrastus...
Mua taas hämmästyttää se, miten tuollaiselle määrälle injektoitavia löytyy pistopaikat. Jeesus kristus, siinä saa kierrättää 5 milliä kerrallaan jokaisen pienenkin lihaksen kropasta aina epäkkäistä rintalihaksiin, latseihin, pohkeisiin jne, ja siltikin varmasti vituttaa taas seuraavana päivänä etsiä neulatyynystä kohtaa, jossa ei ole rustottunutta kudosta tai treenistä/edellisestä injektiosta kipeä lihas. Huh!

edit: T3:ssa ja klenbuterolissa tuollainen mitätön kuolettava yksikkövirhe. Pitäisi olla mcg, nyt on mg.

Eq 1050 mg wk (150mg ed)
NPP 700 mg wk (100mg ed)
Var 770mg wk (110mg ed)
Halo 420mg (60mg ed)
Winny 420mg (60mg ed)
t3 55mg ed
clen 50-80mg ed
10-12iu GH ed
+slin
+peptides
+synthol
jos tuo setti nyt on edes totta, niin mihin helvettiin se muka lyö nuo kaikki?! Ja se jätkä olis ihan samassa kunnossa yli puolet vähemmälläkin aika varmasti. Kun alkaa miettiä jo noista kaikista tulevien päivittäisten injektioiden määrää, niin aivan pahaa tekee. Mielenkiintoista olis myös tietää, että onko sillä nuo kaikki kamat aivan täystehoista, kun ihan hirvittävä määrä menee kaikkea.

No mietitääs sitä arskan kondista sitte ku pitää tänki asian kanssa saivarrella. Ukko on 68v. Ei ihan mahottomia rasvakertymiä, ikäisekseen todella nuorekas ja lihaksikas. Omaisuutta kertynyt sen verran, ettei "paskalle taivu". Tehnyt uraa urheilussa, elokuvissa ja politiikassa. Mä väittäisin, että ukon päivän kondis on kova!!
Arskalla kondis on hyvä, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki nuoret roinaajat ovat samassa kunnossa 68 vuotiaana. Ja nuo muutkin saavutukset on saattaneet jäädä toteutumatta.Miettisin kuitenkin vielä, ennen kuin lähtisin tuolle horkkalinjalle. Valitettavasti totuus on se, että vanhaa narkkia ei olekaan.

Ja luulisi pääkopan hajoavan jo siihen stressiin kun kokoajan jotain pitää olla ottamassa/piikittämässä.
Tähänhän tän uunon kisaproggis sitten kaatui about viikko ennen kisaa...
maxresdefault.jpg

Back
Ylös Bottom