En jaksa aivan kaikkea lukea joten missä muodossa kreatiini on kaikista tehokkain?
Ihan perus monohydraatti on parasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En jaksa aivan kaikkea lukea joten missä muodossa kreatiini on kaikista tehokkain?
ja sen ottamis ajankohta olis niiku parasta milloin? Siis et saa voimanostoon parhaimman hyödyn.. Nyt nappaan kapseleita reilu puol tuntii ennen reeniä. Mites ton momohydraatin kanssa?
Krea sen verran "hidasta" tavaraa että ei niin väliä. Mielellään juuri ruoan/muun yhteydessä kun hiilareiden kanssa pitäis paremmin imeytyä. Itse heitän aamulla tai reenin jälkeen lusikalla suuhun ja vettä peräänja sen ottamis ajankohta olis niiku parasta milloin? Siis et saa voimanostoon parhaimman hyödyn.. Nyt nappaan kapseleita reilu puol tuntii ennen reeniä. Mites ton momohydraatin kanssa?
Jostain olin lukevani että voisi ottaa ennen ja jälkeen reenin. Tästä tuskin olisi haittaa. Entä hyöty?
Olen yrittänyt selailla muttei missään ole selvästi kerrottu mihi olisi paras sekoittaa. Olisiko hyvä sekoittaa esim Fast malto6 tai Fast lean massiin. Vai riittäkö maitorahkan tai banaanin hiilarit ottamaan kreatiinista kaiken irti.
ps.jos on joku viestiketju missä kerrottaisii selkeästi niin voi myös linkata .
Kiitos.
Entinen personal trainerini sanoi minulle aikoinaan, että kahvin nauttiminen kreatiinin jälkeen voisi jopa tehostaa tämän imeytymistä, kun taas kreatiini paketin kyljessä neuvotaan välttämään kofeiinia. Tiedä onko tuossa pt:n väitteessä mitään perää.
Kuinka kauan kreatiinin(ja sitä kautta sen keräämän nesteen) poistuminen elimistöstä kestää, jos ajatellaan että on syönyt vuoden kreatiinia 5 g/ pv annoksella ja nytten olisi mahduttava johonkin painoluokkaan lajissa X.

Käytössä Mannisen AOD2 palkkari jossa on noin 3g kreaa per annos. Jos haluaisi saada kaiken hyödyn kreatiinista irti niin pitäisikö sitä lisätä vielä enemän tuohon palkkariin taikka vetää se 5g huilipäivinä?
Ite olen ennen vetäny 5g päivässä 1kk kuurin ja 1kk ilman rulianssilla. Nytten kun palkkarissa tota on niin mietityttää kuinka paljon tota kreaa kandee litkiä.
Treenejä 4 viikossa tällä hetkellä....
ajattelin kokeille pikku breikkiä kreatiinista ja katsoa miten kroppa reagoi. Mitenköhän nopeasti vaikutuksia olisi syytä odottaa? esim. mahdollinen voimatasojen putoaminen tai nesteen liikkuminen.
ps. nyt 3 pv ollut ilman ja eilisessä treenissä pukkasi hikeä niin paljon, ettei ole ikinä vielä tullut :D johtuisko tästä?
Itellä putos tulokset jo 4 päivää kreatiinin lopettamisen jälkeen ja jäi sille tasolle. Ei siis ollu kyse yksittäisestä huonosta treenistä. Yli 5 kiloa piti pudottaa sarjapainoja kaikissa liikkeissä ja sarjakestävyys suorastaan romahti, myös treenin jälkeinen lihasarkuus on ihan eri tasolla kuin "kuurin" aikana. Aika yllättäen paino ei ole pudonnut nyt kahden viikon jälkeen yhtään. Tänään alkoi taas latausjakso, katotaan mitä tapahtuu.

Itellä putos tulokset jo 4 päivää kreatiinin lopettamisen jälkeen ja jäi sille tasolle. Ei siis ollu kyse yksittäisestä huonosta treenistä. Yli 5 kiloa piti pudottaa sarjapainoja kaikissa liikkeissä ja sarjakestävyys suorastaan romahti, myös treenin jälkeinen lihasarkuus on ihan eri tasolla kuin "kuurin" aikana. Aika yllättäen paino ei ole pudonnut nyt kahden viikon jälkeen yhtään. Tänään alkoi taas latausjakso, katotaan mitä tapahtuu.